Gjest Most Ar Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei Jeg har et spørsmål vedrørende behandling jeg hadde i går. Vanligvis når jeg har time hos bedriftsfysioterapeut som er også akupunktør får ofte behandling som er en kombinasjon av fysiomasasje og akupunktur(i armen) I går hadde jeg samme type behandling, dvs fysiomassasje og i og med jeg har i det siste smerter i ryggen og beina fikk akupunktur også. Men det så plager meg er at nålene blir satt inn i kroppe gjennom bukse og strømpebukse. Jeg reagerte ikke med det samme - hadde full tillit til fysioterapeut min bedrift valgte, men jo mer jeg tenker på det desto mer er jeg bekymret .Alt virket så uprofesjonelt. Burde ikke nålene vare sterile før de kommer inn i kroppen? Hva med alle de bakterie som finnes på klærne som nålene gikk gjennom før de blir satt inn i kroppen? Hvor farlig er det egentlig? Må jeg ha noen blodprøver får å teste om jeg er smittet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305678-akupunktur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.