Gå til innhold

Hvor sannsynlig at jeg føder for tidlig?

Anbefalte innlegg

Gjest lille spiff

Jeg er i dag 32 +4. Jeg sjekkes jevnlig både med UL og diverse prøver pga risk for sv.forgiftning. Forrige UL viser at lille jenta har festet hode (vært festet siden uke 30), samt at hun tilsvarer 2 uker lenger enn jeg er kommet, altså 34+4.

Legen hadde egentlig lyst å endre termin grunnet dette, men gjorde det ikke ford det ikke var normalen.

Men hvor sannsynlig er det at jeg kan føde for tidlig egentlig, siden hun er såpass stor og hode festet? Noen som vet? :)

Fortsetter under...

Snuppa mi festet seg rundt uke 31 og på ul i uke 36 fikk jeg vite at hun var godt over snittet. Hun kom 9 dager før termin og var da på snittet så hun hadde nok blitt litt større hadde hun vært i magen i 9 dager til.

Det er helt umulig å gjette på når du kommer til å føde, annet enn at det skjer når barnet er klar for det. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...