Gjest Mann, 26 år Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei. Jeg har i den siste tiden (2 år) hatt forskjellige problemer med muskulatur og nerver, men vet ikke hva det kommer av. I 2006 fant jeg ut at jeg hadde hatt kyssesyken, og etter det har jeg hatt ømme muskler, spesielt i bena. Det er sånn at jeg er øm på baksiden av lårene og leggene og i lysken hele tiden. I det siste året har jeg hatt skjelvinger som dukker opp av den minste anstrengelse, og disse sitter i hele kroppen. Jeg blir også fortere nervøs nå enn før, og da eskalererer skjelvingene i amplitude. Jeg våkner ofte med øm kjevemuskulatur. I tillegg kan det nevnes at jeg tåler mindre alkohol enn før- blir fyllesyk av kun 2 halvlitere. Blir også fortere utslitt og slapp nå enn for 2-3 år siden. Jeg lurer på om dette er et problem jeg bør ta med nevrolog eller med psykolog. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305761-skjelvinger-og-slapphet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.