Gjest Mann, 26 år Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei. Jeg hadde kyssesyken i 2006, og etter det har jeg hatt problemer med helsen. Jeg har vært veldig slapp, og til tider deprimert. Jeg har ømme muskler, spesielt i bena. Har så og si konstante muskelsmerter/ømhet på bakside av lår og legger, i tillegg til innsiden av lysken. Jeg er også øm i kjevemuskulaturen. Det siste året har jeg også hatt skjelvinger som sitter i hele kroppen, men merkes spesielt i kjeve, ben og armer. Skjelvingene sitter der hele tiden- selv når jeg slapper av. Skjelvingen eskalerer i amplitude når jeg blir nervøs, noe jeg mye lettere blir nå enn før. Jeg er ofte slapp, og blir fort utslitt. Tåler mindre alkohol- blir fyllesyk av to halvlitere. Jeg har også periodevis vært plaget av leamus/tics i forskjellige deler av kroppen. Ellers kan det sies at jeg er 26 år, jeg snuser en del og trener lite, men sykler til jobb og jobber full tid. Jeg har tatt en del prøver hos fastlegen, og alle verdiene har vært innenfor det normale. Ett unntak var et hormon som produseres i skjoldbruskkjertelen (husker ikke hvilket), men en ny test viste at den hadde kommet opp på det normale igjen. Skjelvingen er et problem i jobb- og sosial sammenheng, og hemmer meg mye. Hva kan problemet være? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305762-skjelvinger-og-slapphet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.