Gjest ikke signatur på dette Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ok? Men da gjør du det da. Han sier at han vil flytte til en annen by, men kan han gjøre det? Da må barna ta fly i minst to timer for å komme dit. (Og kanskje bytte fly.) Jeg tror ikke jeg har råd til dette. Jeg sliter skikkelig nå, så det er fint om jeg kan få noen gode ord fra noen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305764-er-dette-utroskap/page/3/#findComment-2498824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Han sier at han vil flytte til en annen by, men kan han gjøre det? Da må barna ta fly i minst to timer for å komme dit. (Og kanskje bytte fly.) Jeg tror ikke jeg har råd til dette. Jeg sliter skikkelig nå, så det er fint om jeg kan få noen gode ord fra noen. Ja, han kan flytte hvor han vil - og det kan du også. Og dette er nettopp grunnen til at jeg sa dere skulle SNAKKE sammen, bli enige om noe - med en tredjepart tilstede. Det er ikke fruktbart å forsøke og påføre hverandre mest mulig skade, det er bare barna det går utover i lengden. Dere har fått barn, svelg kamelene - og snakk sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305764-er-dette-utroskap/page/3/#findComment-2499412 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur på dette Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ja, han kan flytte hvor han vil - og det kan du også. Og dette er nettopp grunnen til at jeg sa dere skulle SNAKKE sammen, bli enige om noe - med en tredjepart tilstede. Det er ikke fruktbart å forsøke og påføre hverandre mest mulig skade, det er bare barna det går utover i lengden. Dere har fått barn, svelg kamelene - og snakk sammen. Vi snakker sammen, men han vil ikke innse at jeg vil ha seperasjon. Han mener det på grunn av småting, og at jeg bør tenke meg om. (Det har jeg gjort.) Selv om han vet at noe ikke har vært bra de siste årene (blant annet sexlivet). Han snakker om å si opp jobben og flytte, blant annet fordi han ikke har råd til å bo i dette området her. Han vil bo der han har familie, men jeg ber ham tenke på barna sine. Jeg kan forstå at det kom litt brått på, selv om vi de siste årene ikke har hatt det så bra. Jeg føler at jeg har jobbet for forholdet i noen år, men det ser han ikke. Han mener at han de siste ukene har prøvd, men da har jeg gitt opp og sagt at jeg vil ha "pause". Ja-jeg har fått nok. Jeg vil ha en seperasjon og har det vanskelig nå. Jeg føler han stiller meg i et hjørne og ikke forstår meg. Ja, jeg får skylden for alt og gjør dette over småting som ikke betyr noe. Men skal man ikke ha det bra i et forhold da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305764-er-dette-utroskap/page/3/#findComment-2499511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Vi snakker sammen, men han vil ikke innse at jeg vil ha seperasjon. Han mener det på grunn av småting, og at jeg bør tenke meg om. (Det har jeg gjort.) Selv om han vet at noe ikke har vært bra de siste årene (blant annet sexlivet). Han snakker om å si opp jobben og flytte, blant annet fordi han ikke har råd til å bo i dette området her. Han vil bo der han har familie, men jeg ber ham tenke på barna sine. Jeg kan forstå at det kom litt brått på, selv om vi de siste årene ikke har hatt det så bra. Jeg føler at jeg har jobbet for forholdet i noen år, men det ser han ikke. Han mener at han de siste ukene har prøvd, men da har jeg gitt opp og sagt at jeg vil ha "pause". Ja-jeg har fått nok. Jeg vil ha en seperasjon og har det vanskelig nå. Jeg føler han stiller meg i et hjørne og ikke forstår meg. Ja, jeg får skylden for alt og gjør dette over småting som ikke betyr noe. Men skal man ikke ha det bra i et forhold da? Men du ser det fra din side, og han fra sin - om dere snakker med en tredjepart (noe dere må uansett pga barna) så får dere kanskje et litt mer nyansert syn på det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305764-er-dette-utroskap/page/3/#findComment-2499748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.