Gå til innhold

Opiater hindrer migreneanfall

Anbefalte innlegg

Har vært avhengig av Heroin i 15 år nå og jeg har ikke hatt mer enn 3 anfall , for en tid tilbake ble jeg satt i fengsel og når jeg ble nykter kom anfallene på rekke å rad 4-5 ganger i uken og jeg måtte knaske Paralgin Forte ofte.

Når jeg ble løslatt etter 3 mnd. begynte jeg med Heroin igjen og har blitt avhengig igjen , men jeg er alderig syk (apsinenser) og migrenen er borte igjen , så ikke får å reklamere for Heroin men det har hjulpet meg fra migrene anfall .

Har ikke hatt noen andere sykdommer heller , Har ikke vært forkjølet engang . .

Er så glad for å slippe de forferdelige migreneanfallene !!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305767-opiater-hindrer-migreneanfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mora2

Da tenker jeg familien din er lykkelige på dine vegner.

Må jo være mye bedre å være et narkovrak ,enn å ha migrene og en forkjølese innimellom.

Klart du ikke har abstineser, du gir jo kroppen den giften du er avhengig av.

Du er veldig syk. Og burde ta tak i livet ditt.

Da tenker jeg familien din er lykkelige på dine vegner.

Må jo være mye bedre å være et narkovrak ,enn å ha migrene og en forkjølese innimellom.

Klart du ikke har abstineser, du gir jo kroppen den giften du er avhengig av.

Du er veldig syk. Og burde ta tak i livet ditt.

De er som resten av befolkningen , null hensikt å forklare for de er hjerne vasket av propaganda ,( Narkovrak = Spedalsk ). Ta å les i felleskatalogen og vis meg hva som er farlig med Opiater . Mener du at alle idioter som rangler rundt på statsdopet Alkohol er alkoholikere og syke. Kansje du tok en Øl på lørdagen , da burde du legge deg inn på Blå Kors for du er er jo så syk.

Undersøk fakta før du utaler deg , 90% av de forferdelige Narkomane er den kjekke naboen eller kanskje en i din familie , du ville aldri trodd at den kjekke mannen er avhengig av Opiater , det er en medisin som hjelper millioner å fjerne de grusomste smerter , men du får leve i den troen at det er så farlig , for det vet du jo, fra hvor ?

Sikkert lurt å bruke forskjellige nick visst du har vært heroin-avhengig i 15 år, har vært i fengsel, sliter med migrene, diabetes og graviditet på en gang.. Du har ikke ereksjonsproblemer òg vel??

Kan jo hende at det er flere som bruker samme kontoen ellrs står den som et spett.

Annonse

Gjest mora2

De er som resten av befolkningen , null hensikt å forklare for de er hjerne vasket av propaganda ,( Narkovrak = Spedalsk ). Ta å les i felleskatalogen og vis meg hva som er farlig med Opiater . Mener du at alle idioter som rangler rundt på statsdopet Alkohol er alkoholikere og syke. Kansje du tok en Øl på lørdagen , da burde du legge deg inn på Blå Kors for du er er jo så syk.

Undersøk fakta før du utaler deg , 90% av de forferdelige Narkomane er den kjekke naboen eller kanskje en i din familie , du ville aldri trodd at den kjekke mannen er avhengig av Opiater , det er en medisin som hjelper millioner å fjerne de grusomste smerter , men du får leve i den troen at det er så farlig , for det vet du jo, fra hvor ?

''Har vært avhengig av Heroin i 15 år nå og jeg har ikke hatt mer enn 3 anfall , for en tid tilbake ble jeg satt i fengsel ''

Om jeg tar en øl på lørdag er jeg ikke avhengig.

Erfaring, halve min familie er narkomane.

Så ja, du blir et vrak av å dope deg på heroin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...