Gå til innhold

Søke om bukplastikk - please svar!

Anbefalte innlegg

Gjest kjempeanonym nå...

Jeg er kvinne, 38 år, 164 cm høy, har gått ned 25 kilo og veier nå 80.

Litt lubben med andre ord, men trives med meg selv slik jeg er, bortsett fra hengemagen som går fra hofte til hofte. Hudfolden er vel ca. 10 cm - sett forfra ser jeg omtrent ikke trusa mi, for å si det sånn...

Er som sagt fornøyd med meg selv og har stabilisert vekta mi godt, tror ikke det er særlig realistisk å satse på å gå mange flere kilo ned.

Er jeg for rund for bukplastikk, eller kan jeg søke??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305808-s%C3%B8ke-om-bukplastikk-please-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok for rund enda.

Slik jeg har skjønte det må en helst ha normal BMI eller veldig nær. Tror enkelte får komme til vurdering hvis de har mindre enn en BMI på 28, men får beskjed om å slanke seg enda mer før det blir aktuelt med operasjon. Siden henget ditt er så stort har du stor mulighet for å få dekke operasjonen, men etter som jeg har hørt er de da veldig strenge i forhold til normal BMI.

Jeg har vurdert det selv, men ønsker først uansett å komme ned i normal BMI og så vurderer jeg nytte/ulempe da, siden det tross alt er en veldig stor operasjon.

Gjest kjempeanonym nå...

Du er nok for rund enda.

Slik jeg har skjønte det må en helst ha normal BMI eller veldig nær. Tror enkelte får komme til vurdering hvis de har mindre enn en BMI på 28, men får beskjed om å slanke seg enda mer før det blir aktuelt med operasjon. Siden henget ditt er så stort har du stor mulighet for å få dekke operasjonen, men etter som jeg har hørt er de da veldig strenge i forhold til normal BMI.

Jeg har vurdert det selv, men ønsker først uansett å komme ned i normal BMI og så vurderer jeg nytte/ulempe da, siden det tross alt er en veldig stor operasjon.

Takk for svar...

Hva er normal BMI, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...