Gå til innhold

impotens eller dårlig tenning?

Anbefalte innlegg

Gjest agurk242

hei

mann, 35 år

I går gjorde jeg en test. Jeg printet ut en erotisk novelle jeg fant på internet og gikk til senga for å onanere mens jeg leste den novellen. Penis ble kanskje 80 - 90% hard. Når penis var hard reiste jeg meg opp og stop ved siden av senga, men da hadde penis begynt å falle... (ville teste om penis var fortsatt hard etter jeg hadde skiftet posisjon)

Jeg ble ikke skikkelig tent av å lese den novellen, men når jeg var rundt 18 år fikk jeg 100% ståpikk bare en dame satte seg ved siden av meg på bussen..

Kan dette være impotens eller er det bare det at jeg har dårlig tenning? hvordan øker jeg tenninen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305862-impotens-eller-d%C3%A5rlig-tenning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest agurk242

Hadde lite søvn de 3 nettene før jeg gjorde den testen. Natta før jeg tok den testen sov jeg ikke i det hele tatt. Låg bare og tenkte på om jeg har impotens og kvinner ikke vil få noen nytelse av meg.

Lurer om lite sovn også kan ha vært med på å påvirke at penis ble fort slapp

Gjest agurk242

Kan ereksjonsvikten skyldes at jeg nå fortiden onanerer hver dag. Har over noen år nå onanert max 1 gang i uka som den eneste sexen i uka, men har fra og med denne uka begynt å onanere hver dag. Penishode virker litt ømt etter at jeg begynte å onanere hver dag. Tror jeg ville oppnå en kraftigere ereksjon hvis jeg ikke hadde sex så ofte.

Årsaken til at jeg spør er fordi jeg møtte på ei dame som ville ha sex med meg flere ganger om dagen. Det klarte jeg ikke og hun vil ikke være sammen med fordi jeg ikke er god nok i senga for henne.

Så derfor lurer jeg på om jeg ereksjonsproblem eller om dette skyldes at har jeg sex for ofte. At ting blir for mekanisk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...