Gjest hilsen fortvilet! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hei jeg lurer på hvordan man utfører en fettsuging riktig?? går man inn å fettsuger der det er mest fett,eller går man inn utenfor det området som fettet ligger? Jeg lure på dette fordi jeg har fått utført fettsuging på hele magen,hofter og innside utside lår. Kirurgen sa da til meg at man måtte gå inn der det var mest fett,men resulatet er at jeg har arr på områder som er sjenerende nå,og at det har blitt store søkk på mange områder!! å det er skjevheter som gjør at jeg føler meg deformert.Jeg tror at kirurgen har gjort feil ved utførelsen! på konsultasjon ble det sagt hvor hun skulle gå inn med kanylen,som ble på helt andre steder under inngrepet! Jeg fikk dette utført i mai 07,mage å hofter og juni 07 innside utside lår. Jeg ringte å fikk ny time med kirurgen etter 3månder og var fortvilet over at det ikke ble gjort som vi ble enig om! det ble klart at jeg måtte få inngrepet korrigert, men har ikke fått korrigert feilene forid klinikken gikk konkurs! jeg hørt ingen ting fra kirurgen etter konkursen,men fikk likevel tak henne på tlf en stund i ettertid og da ble det sagt at hun ikke kunne hjelpe meg noe mer!!!Jeg lurer også på hvike pasient rettigheter jeg har under såne omstenigheter? Jeg er fryktelig deprimert over dette å skriver til deg for det er vanskelig å få noe info å hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305967-treger-din-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.