Gå til innhold

Skal debutere sexsuelt i morgen

Anbefalte innlegg

Gjest er_ung_våt_og_jente

Jeg har bestemt meg. I morgen skal jeg debutere sexsuelt. Jeg har lyst til å debutere. I morgen passer det fint. Skal på date i morgen, han har vært sammen med i hvertfall 2 før meg. Er bare jeg store søster er hjemme i morgen og hun akspterer overnattning. Burde jeg sende han en sms at jeg vil at han skal overnatte hos meg etter daten? Hvilken råd vil dere gi meg så debutten i morgen blir best mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306030-skal-debutere-sexsuelt-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Så lenge du stoler på gutten, så går det nok greit. Det er viktig at du er skikkelig tent og våt nok før han trenger inn i deg. Ofte så kan det være lurt at han slikker deg først slik at du blir skikkelig våt og tent.

Ikke vær redd for så fortelle ham hva som er deilig - de fleste gutter er også litt usikre, og blir bare glade for litt veiledning for hva som er godt for jenta. Bare husk at du skal ha sex for din egen skyld, og ikke bare for å tilfredstille gutten.

Tror ikke du skal ha så store forventninger til at det skal være helt fantastisk første gangen. Sex krever litt øvelse og samkjøring, og det er skjeldent at det er engler og basuner de første gangene.

For meg tok det faktisk flere år før sex VIRKELIG ble godt. Men før dette så viste jeg jo ikke bedre, så jeg syntes at det var spennende og godt likevel...

Kos deg du!

Så lenge du stoler på gutten, så går det nok greit. Det er viktig at du er skikkelig tent og våt nok før han trenger inn i deg. Ofte så kan det være lurt at han slikker deg først slik at du blir skikkelig våt og tent.

Ikke vær redd for så fortelle ham hva som er deilig - de fleste gutter er også litt usikre, og blir bare glade for litt veiledning for hva som er godt for jenta. Bare husk at du skal ha sex for din egen skyld, og ikke bare for å tilfredstille gutten.

Tror ikke du skal ha så store forventninger til at det skal være helt fantastisk første gangen. Sex krever litt øvelse og samkjøring, og det er skjeldent at det er engler og basuner de første gangene.

For meg tok det faktisk flere år før sex VIRKELIG ble godt. Men før dette så viste jeg jo ikke bedre, så jeg syntes at det var spennende og godt likevel...

Kos deg du!

Takk for den -:)

Annonse

Nå er det dagen-der-på:-) Hvordan gikk det?

Over all forventning faktisk -:)

Takk for alle råd.

Jeg spurte han om han ville følle meg hjem. Det ville han. Så spurte jeg han om han ville overnatte, det var riktig som Geir sa det hadde han håpet på. På rommet mitt kledde jeg meg av. Så etter råd jeg hadde fått av min søster før daten så tok vi en felles dusj. Jeg fortalte han at det var min første gang og han sliektet meg første. Merklig nok gjorde det litt vont i begynnelsen når han trengte inn i meg selv om jeg ikke hadde jomfuhinne. Men det ble bedre. Men litt merlig dagen derpå følelse redd for at hva om jeg har blitt gravid. på tross av at det ble brukt prevansjon jeg går på p piller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...