Gå til innhold

Hva hater du mest? F/U

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener å huske at han har skrevet at han er jomfru en gang her inne. Det ville isåfall ikke vært overraskende, både med tanken på hans syn på sex, og måten han rett og slett er på..

Ha ha, den var faktisk morsom! Du kan annet enn å være madrass altså, bra! :-)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

8

• mrxx

7

• GeirB

6

• hidi, the scorpion

6

Skrevet

Jeg klarer alt, i motsetning til tilbakestående amøber som ikke har annet enn skumgummi mellom ørene.

Du er i storform i dag, skjønner jeg! Men du er jo litt morsom også, da. Det skal du ha.

Gjest Bjølsen i gang igjen da get
Skrevet

Jeg klarer alt, i motsetning til tilbakestående amøber som ikke har annet enn skumgummi mellom ørene.

Hater deg selv med andre ord ;)

Gjest Bjølsen
Skrevet

Hater deg selv med andre ord ;)

Jølsen ikke Bjølsen !

Gjest Bjølsen i gang igjen da get
Skrevet

Jølsen ikke Bjølsen !

Jeg er Bjølsen, hvilken Jøls er du???

Skrevet

Ja, da har du mange å hate. Jeg tror du bruker feil ord. På norsk er å hate et meget sterkt uttrykk.

Du har rett i at det å _hate_ noe/noen er sterke saker.

Så eg hater vel egentlig ikkje hverken sosionomer eller skravlekjerringer, men missliker er nok mere dekkende.

Ærlig talt så tror eg faktisk eg mangler evnen til å hate noe/noen!

Skrevet

Du har rett i at det å _hate_ noe/noen er sterke saker.

Så eg hater vel egentlig ikkje hverken sosionomer eller skravlekjerringer, men missliker er nok mere dekkende.

Ærlig talt så tror eg faktisk eg mangler evnen til å hate noe/noen!

Ja, jeg synes det blir feil å si at man "hater folk som" når det i virkeligheten dreier seg om å irritere seg over noe de gjør. Nå føler jeg at jeg gjentar meg selv, men dette er sannsynligvis nok et eksempel på at vi har adpotert et uttrykk blindt fra det store landet:

" I hate screaming children" blir jo noe helt annet. Det betyr jo ikke at man HATER dem. Misliker eller irriterer seg over blir mer korrekt.

Skrevet

Ja, jeg synes det blir feil å si at man "hater folk som" når det i virkeligheten dreier seg om å irritere seg over noe de gjør. Nå føler jeg at jeg gjentar meg selv, men dette er sannsynligvis nok et eksempel på at vi har adpotert et uttrykk blindt fra det store landet:

" I hate screaming children" blir jo noe helt annet. Det betyr jo ikke at man HATER dem. Misliker eller irriterer seg over blir mer korrekt.

Det er mange ord i det norske språk som "missbrukes", og det tror eg vi først og fremst må gi tabloidpressa skylda for.

Eg tenker på ord som fantastisk, geni osv...

Skrevet

Det er mange ord i det norske språk som "missbrukes", og det tror eg vi først og fremst må gi tabloidpressa skylda for.

For ikke å få snakke om sjokkert og sjokk. "Jeg fikk sjokk da jeg så at en fugl hadde driti på bilen min".

Skrevet

For ikke å få snakke om sjokkert og sjokk. "Jeg fikk sjokk da jeg så at en fugl hadde driti på bilen min".

Og deprimert og sinnssykt...

Skrevet

Og deprimert og sinnssykt...

hysterisk morsom, gal, pervers, til å dø av...

Skrevet

Hehe, det eneste du har klart å bevise så langt er at du dummer deg ut så det holder. Bare det å ikke se det selv sier jo sitt.

Men jeg må jo si at det er litt fornyelig også, en god latter forlenger jo livet sies det:-)

Skrevet

Ha ha, den var faktisk morsom! Du kan annet enn å være madrass altså, bra! :-)

Nå må du lære deg å skrive riktig, hehe....

Men ikke prøv å overbevise oss om at du har fått deg litt da, det er litt for drøyt.

Skrevet

I gårsdagens Dagbladet tar de opp dette at ungdom oversetter direkte fra engelsk når de snakker norsk. F. eks. "Kjøp meg en is."

Men her er det norske språket nokså inkonsekvent. For "jeg kjøpte meg ny kjole i går" er jo helt OK. Men "Kjøp en is til meg". Hm.

Skrevet

Ha. ha...Ja det har du rett i.

Skrevet

Hehe, du prøver og prøver, men ikke rart du klarer.

Jeg har ingen tro på at noen orker å ha sex med deg, men ikke for det, det finnes vel alltids likesinnede.

''Jeg har ingen tro på at noen orker å ha sex med deg, men ikke for det, det finnes vel alltids likesinnede.''

Husk at det går fint å ha sex med seg selv! ;-)

Skrevet

''Jeg har ingen tro på at noen orker å ha sex med deg, men ikke for det, det finnes vel alltids likesinnede.''

Husk at det går fint å ha sex med seg selv! ;-)

Det er sant, det tenkte jeg ikke på:-)

Skrevet

Det ligger vel i barns natur å tro de er verdens midtpunkt? Jeg blir mer irritert på voksne som oppfører seg som om de er det.

Det er i grunnen ikke så mye som irriterer meg for tiden. Jeg er rolig og avbalansert som bare rakkern. Spør meg igjen om en uke eller fem;)

Skrevet

Jeg tror Jølsen slites mellom påvirkningen fra sin families kulturbakgrunn og den norske. Det kan også hende det er to i samme husstand som skiftes på å være Jølsen, f. eks. to søstre eller en av hvert kjønn. Jeg ser for meg at hun lever i en storfamilie, og at de driver tyrkisk eller gresk restaurant. Hun nevner av og til småbarn som løper omkring.

Det eneste som stemmer i din påstand, er at det ofte er småbarn som løper omkring. Disse snørrungene er heldigvis ikke mine, jeg har ikke så små barn. Naboens barn derimot, de skulle jeg gjerne banka dritten ut av. Slike skvirrevipper har aldri verden sett maken til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...