Gjest mammamiaaa Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kan jeg ikke spise jordbær i det hele tatt når jeg ammer? Ikke et bær en gang? Har hørt at babyen kan få utslett av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Har dere mye allergi i familien? Hva med å prøve med noen få bær? Om barnet ikke er ekstremt disponert for allergi, ville jeg forsøkt forsiktig. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg spiste 4 markjordbær en dag sommeren jeg hadde nyfødt baby. Det resulterte i en søvnløs natt. Men du vet ikke før du har prøvd... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jordbærspisende mammaer er ikke bra for kolikkbarn. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Dersom barnet er disponibelt for allergi ville jeg stått over. Hvis ikke ville jeg prøvd meg forsiktig fram. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdt et forsøk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg kunne spise alt, inkludert jordbær, løk og andre slike ting, under begge ammeperiodene. Prøv deg frem du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du må bare prøve deg frem. Jeg spiste ganske mye jordbær mens jeg ammet mine, og det gikk helt fint. Ingen av dem fikk utslett. Sjokolade, derimot, fikk mellomste skikkelig utslett av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.