Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg var usikker på hvilken av spesialistene her jeg skulle spørre, men håper jeg har truffet riktig. Jeg er en mann på 23 år, fikk som 18 åring fjernet forhuden fordi den var for trang. Mitt problem er at jeg har blitt veldig lite følsom på penishodet iløpet av årene, og nå kan jeg omtrent skrape en fingernegl på glansen uten at det gjør vondt. Dette tar fullstendig livet av sexlivet mitt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan plastisk kirurgi brukes for å gjøre huden på hodet mer følsomt? Kanskje evt tynnere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306077-f%C3%B8lsomhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dr med Morten R Kveim, Plastisk kirurg

Det er nok normalt at den ekstreme følsomheten i penishodet blir noe moderert etterhvert som man blir voksen og huden blir eksponert i større grad. (Jeg går ut fra at du ikke har noen nevrologisk lidelse som årsak) Dette vil være mer uttalt hos omskårede. Det finnes dessverre ingen kjente krurgiske metoder for å øke følsomheten. På den annen side kan det være at denne utviklingen også kan ha sine fordeler, fordi man jo derved unngår for tidlig sædavgang, som er svært plagsomt for mange unge gutter i begynnelsen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306077-f%C3%B8lsomhet/#findComment-2489028
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...