Gå til innhold

ville du tenkt noe negativt hvis..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bareentanke

Enkelte forhold er over lenge før man nødvendigvis flytter fra hverandre. Så jeg ville ikke tenkt så mye rundt det, bortsett fra at det nye forholdet her kanskje går litt fort i svingene i og med at det også er et barn i bildet (som trolig trenger litt tilvenning til den nye situasjonen, før det introduseres en ny partner).

Mrs. Wallace

Jeg ville ikke nødvendigvis tenkt noe negativt om at hun fikk seg ny kjæreste fort (selv om jeg kanskje i mitt stille sinn ville ha tippet at det hadde foregått litt overlapping der, men det kunne jeg uansett ikke vært sikker på). Men jeg ville tenkt at det var litt tidlig å flytte sammen med den nye kjæresten etter såpass kort tid. Både taktisk sett for egen del, men særlig for barnet/barna.

Nye kjærester kan man holde på voksennivå en stund før man involverer barna for mye, synes jeg.

Jeg hadde vel syntes synd på barnet.

Så hadde jeg kanskje gjort meg noen tanker om når det nye forholdet egentlig startet og at å skaffe seg en nye så raskt etter et brudd vanligvis skaper masse problemer.

Om man ikke gir seg selv tid til å reflektere og få fotfeste igjen etter et brudd løper ofte rett inn i nøyaktig de samme problemene.

mvh

Annonse

Er den yngre mannen far til barna? Hvis det så ville jeg likevel ikke flyttet rett inn. Barna bør nok se at de er glade i hverandre igjen? ( jeg misforstod vel nå?)

Dersom hun flyttet _fra_ barnefaren så ville jeg ikke hatt noe ny mann i hus med det samme nei. Barna kan bli kjempestresset, først fordi dere har et brudd, så fordi de skal forholde seg til en fremmed.....

Jeg hadde nok ikke tenkt så mye dersom det var en kollega, mens ei venninne ville jeg snakket med om dette. Jeg har egentlig altfor lite kjennskap til saken for å kunne uttale meg her, men jeg tenker mere på barna enn på venninnen. Hva "folk" sier om henne betyr jo lite i forhold..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...