Gå til innhold

tett nese og slapphet

Anbefalte innlegg

Gjest moonyjoh

hei... siden forrige mandag har jeg følt meg litt sliten og slapp ol... i dag har det vært ille..tett nese og slapp som bare det..fler meg tung i hele kroppen..er redd det skal være et varsel tegn på at det er noe virkeig galt fatt:( kan dette være noe mindre alvorlig?som feks allergi elelr noe lignende?? ikke vondt noe sted ei heller feber,oppkast eller kvalme..er bare tung i kroppen,slapp,litt vondt i nakke el skuldre og ekstremt tett i nesa..skal til legen fredag er bare spent på noen evt svar..er ikke meg selv ihvertfall og det gjør meg enstelig i forhold til det at jeg har et lite barn å ta meg av..er ikke så gammel heller er snarft 28. hva kan dette skyldes? mvh ung mor..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306213-tett-nese-og-slapphet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg synes det kan høres ut som allergi jeg.

Når det gjelder barnet må du snu tankegangen i en periode, og ta hensyn til at du ikke orker så mye. Gåturer f.eks trenger ikke være kjempelange, kort tur med noe godt og spise er like kjekt for barnet.

Aktiviteter som er rolige.

Er det allergi kan du få allergimedisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...