Gå til innhold

Stygt å overraske....?

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

Jeg har et dilemma.....

Kjæresten fyller rundt tall til høsten. Etter at tredve er tilbakelagt så er det jo ikke alle som synes runde tall er like kult lenger - og min er av den typen.

Selv sier han at han vil markere dagen med ingen markering :(

Men.... Jeg tenkte å snike sammen en gjeng, ta han med på overraskelsesparty med show og middag på byen likevel jeg...

Slemt?

Snilt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306235-stygt-%C3%A5-overraske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vil overraske tror jeg heller jeg ville satset på en romantisk kveld sammen bare dere to. Spis god mat, gå på kino/teater, eller bare tenn levende lys hjemme og kos dere med en flaske vin. Da blir det en koselig kveld med fokus på dere to fremfor det faktum at han har blitt "en gammel mann" (som sikkert er det han tenker selv :o).

Annonse

Gjest Valnøtt

Jeg er ikke så veldig interessert i slike selskap for min egen del, men jeg ble overrasket med et slik selskap da jeg fylte rundt og og det ble kjempeartig det.

Uansett så hadde jeg ikke blitt grinete og sur, fordi jeg vet jo at det blir gjort i beste mening.

Ja - ikke sant??? Jeg har jo luftet det litt med gode venner av ham som han ikke har sett på lenge - og de ville gjerne bli med på en sånn greie...

Grunnen til at han ikke har sett dem på så lenge er jo fordi han har møtt meg med unger og hus på landet - så jeg ville synes det var ekstra kult å overraske ham med alle de som også er glade i ham...

Gjest Valnøtt

Hvis det hadde vært meg, ville jeg nok mislikt party-delen. Middag på byen ville jeg vært glad for.

Men det kommer mye an på _hvorfor_ han ikke vil gjøre noe utav det. Det er vanskelig for oss å vite årsaken.

Jeg tror det er fordi han er litt sjenert når det er han man skal feire. Men han liker jo å treffe folk, og mange av de jeg hadde tenkt å invitere tror jeg han vil bli veldig glad for å se - han har mistet litt kontakt med en del av dem etter at han traff meg...

En veninne av meg hadde veldig strengt proklamert at hun kom til å bli SINNSYKT forbanna dersom noen stelte i stand et overraskelses-party for henne. Hun er veldig opptatt av at ting skal være forberedt og ha full kontroll på hva som skjer.

Hun er ekstremt følsom, og du kan tro hun hadde 110 antenner ute i ukene og dagene før den store dagen. Ante fred og ingen fare, da søsteren inviterte henne på middag på resturant... Det ble jo ingen resturant, men et heidundrandes 40årslag med venner og familie fra virkelig fjernt og nært! Og jubilanten gråt av bevegelse, at så mange hadde brukt så mye tid og penger på _henne_! De hadde planlagt alt i minste detalj, og hadde underholdning og greier. Det ble en fantastisk fest, med barn og gamle i skjønn forening, og så litt mer vin utpå kvelden da ;)

Er det en overraskelse slipper jubilanten å grue seg på forhånd.. Jeg syns det er litt sånn slem-snilt, med mest vekt på det siste :) Han kommer til å kose seg glugg i hjel :)

...tror

Annonse

Gjest Valnøtt

En veninne av meg hadde veldig strengt proklamert at hun kom til å bli SINNSYKT forbanna dersom noen stelte i stand et overraskelses-party for henne. Hun er veldig opptatt av at ting skal være forberedt og ha full kontroll på hva som skjer.

Hun er ekstremt følsom, og du kan tro hun hadde 110 antenner ute i ukene og dagene før den store dagen. Ante fred og ingen fare, da søsteren inviterte henne på middag på resturant... Det ble jo ingen resturant, men et heidundrandes 40årslag med venner og familie fra virkelig fjernt og nært! Og jubilanten gråt av bevegelse, at så mange hadde brukt så mye tid og penger på _henne_! De hadde planlagt alt i minste detalj, og hadde underholdning og greier. Det ble en fantastisk fest, med barn og gamle i skjønn forening, og så litt mer vin utpå kvelden da ;)

Er det en overraskelse slipper jubilanten å grue seg på forhånd.. Jeg syns det er litt sånn slem-snilt, med mest vekt på det siste :) Han kommer til å kose seg glugg i hjel :)

...tror

Det er det som er håpet.......

Jeg legger jo opp til en kveld jeg mener vil glede ham - i den grad jeg er i stand til å vite hva han blir glad for :-)

Jeg tror kanskje han ikke vil at jeg skal styre så mye "bare for hans del" heller, og at det er derfor han vil spise et stykke kake bare...

Det er det som er håpet.......

Jeg legger jo opp til en kveld jeg mener vil glede ham - i den grad jeg er i stand til å vite hva han blir glad for :-)

Jeg tror kanskje han ikke vil at jeg skal styre så mye "bare for hans del" heller, og at det er derfor han vil spise et stykke kake bare...

Det blir sikkert kjempekoselig! Lykke til med planleggingen og festlighetene! :)

Jeg tror det er fordi han er litt sjenert når det er han man skal feire. Men han liker jo å treffe folk, og mange av de jeg hadde tenkt å invitere tror jeg han vil bli veldig glad for å se - han har mistet litt kontakt med en del av dem etter at han traff meg...

Da kan det sikkert gå bra, så lenge du passer på å ikke overdrive. Men du vet sikkert hva slags sammenkomster han føler seg vel i, og når han synes det blir litt i meste laget.

Det kommer an på om det handler om ditt behov for et party eller hans....

;-)

Kanskje det er bedre å forsøke å glede ham med noe han ikke har erklært at han ikke vil ha. Hender jo støtt og stadig at folk mener det de sier.

;-)

Hadde tingen vært en tur på jakt, eller på ManU-kamp etc.

Det er ikke lovfestet at bursdager må feires med stor festivitass.

mvh

Gjest Valnøtt

Takk for tilbakemeldinger. Jeg fant løsningen i går kveld.

Den ble at jeg sjekket med kompisene først, sjekket at billetter og alt var klart, reserverte og lage opplegg - ihvertfall grovskisserte det. Også fortalte jeg det til ham at jeg ønsket å gjøre dette, for jeg elsker ham så høyt og ønsker å ta med de som er glade i ham for å feire dagen hans.

Han ble kjempeglad :-)))

Takk for tilbakemeldinger. Jeg fant løsningen i går kveld.

Den ble at jeg sjekket med kompisene først, sjekket at billetter og alt var klart, reserverte og lage opplegg - ihvertfall grovskisserte det. Også fortalte jeg det til ham at jeg ønsket å gjøre dette, for jeg elsker ham så høyt og ønsker å ta med de som er glade i ham for å feire dagen hans.

Han ble kjempeglad :-)))

Så hyggelig!

;-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...