Gå til innhold

Viktige psm ang utflod

Anbefalte innlegg

Gjest LIllemus hei

Jeg er ei jente som plages med utflod. Går som regel alltid med truseinnlegg, for å beskytte trusene. Kan dette skyldes en sykdom? Jeg har hatt et år nå hvor jeg har vært helt fri, og hatt ca 10 forskjellige sexpartnere tilsammen. Men alle har jeg kjent, og dem har påstått dem alle har vært friske, selv om dem ikke hadde dokumentasjon. Vi brukte aldri kondom.

MEN denne utfloden har jeg jo alltid hatt da. Helt fra jeg var en 13 år. Alltid veldig mye. Den er tykk og hvit, litt syrlig, men er ikke misfarget, lukter ikke vondt, og jeg svir ikke, og jeg klør ikke.

Men finnes det noe på apoteket som kan minske denne utfloden? Har som sagt alltid hatt den.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30629-viktige-psm-ang-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...