Gå til innhold

Så er det offisielt...

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

Kjæresten har flyttet inn - Valnøtt har fått samboer :-)

Han har jo stort sett vært hos oss en lang stund nå, men nå er leiligheten solgt og papirene på plass.

Det hele startet med at eldstemann satt ved middagsbordet en ettermiddag og erklærte at han savnet kjæresten min, og skulle ønske han bodde hos oss. Vi hadde snakket litt om det, men siden jeg har en litt problematisk skilsmisse bak meg, ville vi vente til vi var sikre på at det ville være en bra løsning for ungene.

Men jammen tok ungen skjeen i egen hånd og ringte og ba han ta med seg tingene sine og komme og bosette seg - som sagt så gjort.

Nå har snart hele huset fått seg en ansiktsløftning (gud - det er deilig med en handy-man...), og omsider er alt klappet og klart.

Jeg er øredøvende forelsket, kjæresten er flott og veldig lykkelig og ungene digger ham med hud og hår, det er vår, akkurat nå er livet deilig :-) Til og med den gamle katten vår ser stort sett ut til å smile hele dagen for tiden. En riktig fin dag til hele gjengen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306297-s%C3%A5-er-det-offisielt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest :) så koselig

Næmmen, så koselig et innlegg da :)

Gratulere så mye Valnøtt. Det er deg vel undt (etter som jeg, vi kjenner deg her inne)

Så koselig å lese om slike historier hvor barn og voksne, alle er fornøyde.

Ønsker dere en strålende senvår og sommer Valnøtt.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...