Gå til innhold

6 år siden gu undersøkelse

Anbefalte innlegg

Gjest anonym når det gjelder dette..

Har endelig mannet meg opp og bestilt time for gu undersøkelse. Er jo gått altfor mange år siden sist. Bekymrer meg litt for at jeg skal få beskjed om at noe er gale. Har hatt trykk ved egglederen siste månedene, men ikke noe uvanlige blødninger. Noen som vet om det kan være noe gale når man ikke har hatt uvanlige blødninger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306327-6-%C3%A5r-siden-gu-unders%C3%B8kelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Undersøkelsen i seg selv beskytter jo ikke mot noe som helst, så det er ikke spesielt sannsynlig at noe er galt.

Jeg tok ikke celleprøve eller GU før jeg var nesten 30 år (men nå gjør jeg det regelmessig), og det har aldri plaget noen.

Fint at du kommer igang igjen, det anbefales jo å ta celleprøve med ikke altfor lange mellomrom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...