Gjest ikke signatur på dette Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Vi er gift og har barn. I kveld valgte han å se tv i steden for å ha sex, selv om det er han som i det siste har ønsket sex mens jeg ikke har hatt så lyst. De siste årene har jeg blitt avvist. Nå har jeg blitt forelsket i en kamerat, og det sliter veldig. Jeg prøver å tenke på familie og hverdag, men det er jammen ikke lett å være meg nå. Om kveldene sitter vi i hvert vårt rom og han er opptatt med sine ting. Jeg innrømmer at jeg nå trives alene, og jeg gjør også mange ting på fritiden alene da han helst vil sitte hjemme. Det er heller ikke så ofte han gjør ting med barna, selv om han har blitt litt flinkere. Jeg er alene om det meste i hjemmet. Det enkleste er selvsagt at alt er som det er nå, men egentlig ville jeg hatt en pause (det er vel seperasjon det). Det kan ikke bli noe med han jeg er forelsket i, og det er også svært sårt og vondt. Men det jeg tenker på nå er om forholdet mitt kan bli noe igjen med tiden? Jeg føler vi er to som bare bor sammen, og slik har det vært i noen år nå. Han tenner meg ikke, og i sengen ligger vi i hver vår ende. Jeg setter pris på svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/306370-kan-forholdet-vare/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 ''Men det jeg tenker på nå er om forholdet mitt kan bli noe igjen med tiden? Jeg føler vi er to som bare bor sammen, og slik har det vært i noen år nå. Han tenner meg ikke, og i sengen ligger vi i hver vår ende.'' Det går an få orden på langt verre problemer enn dette. Men det vil kreve en betydelig innsats fra begge parter og mye tolmodighet og enda mer utholdenhet. Det beste ville nok vært å skaffe seg proffesjonell hjelp. Det finnes ingen garanti for suksess, selv om man satser betydelig. Fiaskoen om man ikke gjør noe, kan man vel derimot være helt sikker på at kommer. Noen parforhold har blitt gode ved at den ene parten startet jobben alene og fikk den andre med etter hvert. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/306370-kan-forholdet-vare/#findComment-2489142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ja dere kan få det til Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det høres akkurat ut som mitt forrige forhold. Det endte ikke så bra for å si det sånn. Det er snart tre år siden å vi sliter fortsatt med samarbeidet. Vi har to barn sammen å jeg vet at eldstemann sliter pga av oss udugelige foreldre så jeg må si tenk deg veldig nøye om. Vi gikk til familievernkontoret for samtaler men da var det allerede forsent. Jeg ville ut. Jeg hadde tatt opp problemet med min eks gang på gang men vi klarte ikke prate sammen. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med familievernkontoret for samtaler. De har kjempeflinke teapauter som dere kan prate med, vil også anbefale dere en helg med samlivskurs, jeg vet at det ville jeg gjort i mitt forrige forhold men det gikk bare så altfor lang tid å altfor mange år for oss. Jeg ønsker deg lykke lykke til, dere må gjøre noe, hvertfall prøve før det er for sent. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/306370-kan-forholdet-vare/#findComment-2489697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rhan Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hei. Har lest dine innlegg med interesse fordi jeg har opplevd det samme som din mann. Min kone forelsket seg i en annen og hadde et hemmelig forhold til ham i lengre tid, før jeg skjønte det. Han trakk seg helt unna da det ble avslørt, ville ikke gå videre med forholdet. Min kone fortalte alt, jeg bråvåknet i forhold til henne, og vi har fått en ny start i ekteskapet, selv om ikke alt er rosenrødt, selvfølgelig. Fortell han du er gift med om din forelskelse og at du vil ut/ha en pause i ekteskapet. Ta sjansen, se hva som skjer. Du kan bli positivt overrasket over ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/306370-kan-forholdet-vare/#findComment-2490345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.