Gå til innhold

Menn er fra Mars, kvinner er fra Venus...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

26

• Persille1365381127

7

• Lillemus

6

• filiokus81

5

Persille1365381127

Det var selvfølgelig ikke et problem. Jeg var jo bare vrang, ei heller skjedde det helt sånn. Jeg ville bare skrive et morsomt innlegg om forskjellen på menn og kvinner :)

Og jeg lo :) Ganske mye også faktisk!

Mest fordi jeg fint kunne plassert meg selv i din rolle, og endt opp med å synes at han var FULLSTENDIG urimelig! :)

Annonse

Jeg kjente meg ikke igjen i det hele tatt. Og hadde jeg vært halvparten så vanskelig, er jeg redd jeg hadde fått avskjed for lengst. Så jeg håper historien var oppdiktet.

Akkurat som jeg skulle sagt det selv, og prøvde å si det, litt lengre ned her....

Jeg kjente meg ikke igjen i det hele tatt. Og hadde jeg vært halvparten så vanskelig, er jeg redd jeg hadde fått avskjed for lengst. Så jeg håper historien var oppdiktet.

Enig. Om dette er i nærheten av å være sant (noe det tydeligvis er, også for flere) er jeg skrekkslagen over hvor barnslig voksne kan oppføre seg for ingenting.

Du trenger jo ikke håpe noen ting, det er ikke du som må leve med meg ;)

Forøvrig skjedde ikke historien sånn. Allikevel er jeg glad for at jeg har en samboer som er rasjonell når jeg ikke klarer å være det, som ikke "kaster meg ut" om jeg er vanskelig en dag i blant. Han er nok også glad for at han har en kjæreste som tilgir mye og tåler at -han- ikke er toppen av modenhet til enhver tid.

Og jeg lo :) Ganske mye også faktisk!

Mest fordi jeg fint kunne plassert meg selv i din rolle, og endt opp med å synes at han var FULLSTENDIG urimelig! :)

Hehe, ikke sant? ;) Vi har alle våre dager. Bortsett fra noen her på forumet, som alltid har perfekte forhold hvor kommunikasjonen går så glatt og er fantastiske begge to til enhver tid :D

Hehe, ikke sant? ;) Vi har alle våre dager. Bortsett fra noen her på forumet, som alltid har perfekte forhold hvor kommunikasjonen går så glatt og er fantastiske begge to til enhver tid :D

Hehe.. ja, ikke sant? SÆÆÆRLIG!!Det tror jeg i hvertfall ingenting på! =) Synes du skriver så godt, Glimtipper! Det var morsomt å lese og selv om situasjonen var satt bittelitt på kanten så kjente jeg meg igjen i det å noen ganger være en smuuuule irrasjonell å faktisk klare å se det selv;) hehe.. heldigvis har man partnere som kjenner en godt og som skjønner- og kan si ifra- når man er litt på kanten sprø;)

Fantastisk!=)

Å samtidig fantastisk de ulike reaksjonene du har fått! Er det mulig?? :D Morsomt at noen tar det seriøst og "dømmer" deg ut i fra denne teksten! Åiåiåi!

Ha en god dag videre!

Annonse

Hehe.. ja, ikke sant? SÆÆÆRLIG!!Det tror jeg i hvertfall ingenting på! =) Synes du skriver så godt, Glimtipper! Det var morsomt å lese og selv om situasjonen var satt bittelitt på kanten så kjente jeg meg igjen i det å noen ganger være en smuuuule irrasjonell å faktisk klare å se det selv;) hehe.. heldigvis har man partnere som kjenner en godt og som skjønner- og kan si ifra- når man er litt på kanten sprø;)

Fantastisk!=)

Å samtidig fantastisk de ulike reaksjonene du har fått! Er det mulig?? :D Morsomt at noen tar det seriøst og "dømmer" deg ut i fra denne teksten! Åiåiåi!

Ha en god dag videre!

Ja, søtt med de som er kjempeseriøse, nesten som de prøver å løse Midtøstenkonflikten når de svarer på slike innlegg. Men vi har ikke alle samme humor og heldigvis for det :) Selv om jeg synes teksten oser av selvironi, så er det ikke alle som leser det slik. Kanskje de prøver å hjelpe meg med mitt samlivsproblem ;)

Jeg er glad for at du hadde glede av innlegget i alle fall :)

Gjest prust

Jeg ser du har fått mange svar - de fleste kjente seg igjen.... Jeg må nok stille meg opp blant mindretallet (Babette, Lillemus og Løvinnen) - synes dette var veldig mye dilldall for ingenting!

Snakk om å gjøre ting vanskelig! Egentlig en helt absurd situasjon for oss - for det hender aldri at vi sitter i flere timer og venter på hverandre for noe.

Men avslutningen var jo grei da - at den ene sa stopp, og den andre innså at det var klokt å tie.

Gjest Troll fra langtvekkistan her også

Du trenger jo ikke håpe noen ting, det er ikke du som må leve med meg ;)

Forøvrig skjedde ikke historien sånn. Allikevel er jeg glad for at jeg har en samboer som er rasjonell når jeg ikke klarer å være det, som ikke "kaster meg ut" om jeg er vanskelig en dag i blant. Han er nok også glad for at han har en kjæreste som tilgir mye og tåler at -han- ikke er toppen av modenhet til enhver tid.

Slapp av Glimtipper.

Jeg skal love deg at INGEN her inne er rasjonell og fornuftig til enhver tid. Vi har alle våre svin på skogen, og urasjonell oppførsel og småsure miner er nok noen av de vanligste.

Mens, pms, hodepine, dårlig dag, you name it.

Jeg ser du har fått mange svar - de fleste kjente seg igjen.... Jeg må nok stille meg opp blant mindretallet (Babette, Lillemus og Løvinnen) - synes dette var veldig mye dilldall for ingenting!

Snakk om å gjøre ting vanskelig! Egentlig en helt absurd situasjon for oss - for det hender aldri at vi sitter i flere timer og venter på hverandre for noe.

Men avslutningen var jo grei da - at den ene sa stopp, og den andre innså at det var klokt å tie.

Nå var hele poenget at det var masse styr for ingenting, da :) Men heldigvis er vi alle forskjellige med forskjellig sans for humor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...