Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dolerine
Skrevet

Skriver du sms'er til typen din? Hva annet enn "tenker på deg" og slike ting skriver du?

Gjest Thea89
Skrevet

hva tenker du på? søte ting liksom? eller rett å slett vanlige ting, dagligdagse..?

Aliza1365380759
Skrevet

"Har du handlet?/Noe som skal handles?"

"Har du noen middagsønsker eller forslag til middag?"

"Tatt inn posten?"

"Hei kjæresten min, nå er jeg på vei hjem!"

Ikke så veldig spennende med andre ord.. ;)

Gjest Elextra
Skrevet

melk, brød, ost.

:-)

Hehe, sånn går det her og - massevis av praktiske sms'er med spørsmål og beskjeder om barn og handling med mer går frem og tilbake :ø)

Gjest Elextra
Skrevet

"Har du handlet?/Noe som skal handles?"

"Har du noen middagsønsker eller forslag til middag?"

"Tatt inn posten?"

"Hei kjæresten min, nå er jeg på vei hjem!"

Ikke så veldig spennende med andre ord.. ;)

Omtrent sånn går det her og, mest bruker vi mail, men om den andre er underveis, eller i møte, og ting haster, er sms mer egnet.

Gjest togli
Skrevet

"Kjøp brød"

"Hent posten på vei hjem"

....osv ;-)

Aliza1365380759
Skrevet

Omtrent sånn går det her og, mest bruker vi mail, men om den andre er underveis, eller i møte, og ting haster, er sms mer egnet.

Vi har sånn fri familie-greie, så vi sender nok mye "unødvendige" smser i løpet av en dag, men vi chatter på msn eller g-mail også, særlig når kjæresten min er hjemme og jeg ennå er på skolen (nå når det nærmer seg eksamen er jeg jo mer der enn hjemme..).

Skrevet

"Hvor er du?"

"Når kommer du hjem?"

"Kjøp røyk"

"Vi er tomme for .... (fyll inn det som passer)"

Hmmm, tror vi har vært sammen altfor lenge jeg:-)

Gjest jattajatta
Skrevet

Men jøje - det kan jeg da ikke skrive her ;)

Gjest dolerine
Skrevet

Men jøje - det kan jeg da ikke skrive her ;)

Joda, jeg vil gjerne høre noen ting! ;-)

Gjest dolerine
Skrevet

hva tenker du på? søte ting liksom? eller rett å slett vanlige ting, dagligdagse..?

Søte ting!

Gjest Thea89
Skrevet

elsker deg, du er alt for meg, jeg er så glad du er min, tenker på deg,

savner deg, osv...?

Gjest prust
Skrevet

Vi skriver ekstremt mange sms'er til hverandre! LIker den måten for kommunikasjon veldig godt :-)

f.eks:

"Hvor skal du i dag?" (har en mann som er mye på farten, og ikke alltid vi husker å gi beskjed til hverandre hvor vi skal)

" Hvordan går det? Ha en fin dag, vennen"

"Glad i deg!"

"Ditto!"

"Kommer du og henter meg?"

"Jeg rekker ikke å hente i barnehagen, kan du?"

"Jeg skal til Stockholm tre dager andre uka i juni. Ikke legg noen store planer akkurat da!"

"Middag?"

"Handler du?"

"Når kommer du hjem i kveld? Før eller etter ungene har lagt seg?"

"Blir deilig med helg - jeg har kjøpt vin :-)"

Og så flørter vi litt innimellom - men vi har ikke noen standardmåter å flørte på, så det forblir internt!

Deilig er jorden
Skrevet

Søte ting!

*Åpner du døra elskling, står utenfor døra og savner deg så fælt! (dette tross i at du har nøklene på deg og fritt kan åpne døra selv).

*Klar for ei het natt? Jeg har kjøpt inn go'saker på morrobutikken;-)

AneM1365380603
Skrevet

Vi skriver ekstremt mange sms'er til hverandre! LIker den måten for kommunikasjon veldig godt :-)

f.eks:

"Hvor skal du i dag?" (har en mann som er mye på farten, og ikke alltid vi husker å gi beskjed til hverandre hvor vi skal)

" Hvordan går det? Ha en fin dag, vennen"

"Glad i deg!"

"Ditto!"

"Kommer du og henter meg?"

"Jeg rekker ikke å hente i barnehagen, kan du?"

"Jeg skal til Stockholm tre dager andre uka i juni. Ikke legg noen store planer akkurat da!"

"Middag?"

"Handler du?"

"Når kommer du hjem i kveld? Før eller etter ungene har lagt seg?"

"Blir deilig med helg - jeg har kjøpt vin :-)"

Og så flørter vi litt innimellom - men vi har ikke noen standardmåter å flørte på, så det forblir internt!

Sånne meldinger skriver vi også til hverandre. Vi avslutter som regel med "suss". Han svarer aldri "ok" på en melding, men med "suss". Han synes "ok" er så kaldt ;)

Gjest Liker mms og jeg
Skrevet

Skriver alle ting jeg kunne finne på å si i real life :)

Av kjærlighetsting så kan jeg skrive alt fra "jeg er glad i deg", "klem, kyss" til "jeg elsker deg"

Gjest Valnøtt
Skrevet

Hehe - ja vi sender hauger av sms'er. Og nei, de egner seg ikke her :-)

Men vi blir glade av dem. Og varme i hjertet og sånn.

Skrevet

*Humrer* Tror jeg dropper det, ellers ville dere vel ha spydd... ;o)

Men det går en del i hva vi skal ha til middag, god morgen og god natt-meldinger ja.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nå skriver vi nesten aldri SMS til hverandre, da er det slike: Kan du kjøpe det og det? Når kommer du hjem? Osv. Vi er blitt kjedelige ;o)

Unntaket er når jeg er innlagt på sykehus, da blir jeg fryktelig romantisk i morfinrusen min, og skriver lange meldinger om hvor glad jeg er i han. Problemet er bare at jeg dagen etter ikke husker hva jeg forfattet ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...