Gå til innhold

p-piller---sterk depresjon...

Anbefalte innlegg

sandrabullock

hei for to år siden begynte jeg på trinordiol som jeg gikk på i fire måneder..jeg ble i denne tiden veldig deprimert.., veldig langt nede.., jeg sluttet på pillene, men depresjonen vokste seg bare større.., og jeg er forstatt deprimert som bare det.., har prøvd psykolog, psykodrama uten virkning..har også prøvd seroxat som ikke virket samt at jeg nå går på efexor med null virkning.., selv om jeg har økt dosen.Kan det være noe annet som har "klikket " da jeg startet med p-pillene??Kan det være noe galt med gestagenet eller noe??Kan du gi meg råd??Jeg har det helt grusomt.Er 23 år og student.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30646-p-piller-sterk-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sandrabullock

Hei!

Har du muligens PCO? Har hørt at de skal passe seg for ppiller som begynner med "tri", det er noen som har vært langt langt nede psykisk inntil hun fikk byttet til annen type.

Lykke til!

Tusen takk for svar!!!Kan du fortelle meg litt mer om dette???

Gjest (Anonymous)

Tusen takk for svar!!!Kan du fortelle meg litt mer om dette???

Hei!

Har prøvd å finne ut om triordinol er det samme som det p-piller jeg fortalte deg om. Det ser ikke ut som det, men begge er tri-fase (3-fase). Jenta jeg fortalte om tok orthotricyclen, og hun har PCO. Beklager at dette ikke var til hjelp allikevel!

Jeg håper virkelig at du finner fram til årsaken og kommer deg ut av dette! Selv har jeg PCO, og hadde depresjon for noen år siden som varte i mange måneder. Legen min nevnte ikke medisiner, men bare sykmelding. Det som hjalp meg var en eldre dame som bad for meg, og at jeg prøvde kvile og ikke streve og stresse.

Håper det ikke er lenge til du kommer ut av det her!

*tenker på deg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...