Gå til innhold

p-pillestart etter graviditet

Anbefalte innlegg

Gjest ppillanjj

Tok keisersnitt for et par mnd siden. Har ikke fått tilbake menstruasjon ennå. Har tenkt å starte med Ceracette p-piller, når kan jeg starte med de? Det er ikke sikkert jeg får menstruasjon på en stund pga jeg ammer, på de fleste p-piller står det nemlig at man starter på menstruasjonens første dag, er det samme med Ceracette?

Og fra når er de sikre, må jeg ha tatt de en mnd f.eks. før de er sikre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306482-p-pillestart-etter-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marius88

Hvis det ikke står noe i pakningsvedlegget, så kan du jo søke i felleskatalogen (felleskatalogen.no).

Lykke til!

Jeg søkte organon norge som er produsenten og der var det lnk til www.felleskatalogen.no

Du må bruke dem i 7 dager så gir de beskyttelse mot graviditet

Gjest ViViola

Jeg søkte organon norge som er produsenten og der var det lnk til www.felleskatalogen.no

Du må bruke dem i 7 dager så gir de beskyttelse mot graviditet

?

Jeg skal, såvidt jeg vet, ikke gå på p-piller. :-)

Du bør legge svaret ditt under trådstarters hovedinnlegg, så får hun det opp når hun bruker svar til meg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...