forstår ingenting Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 Jeg har i nesten ett år nå truffet usedvanlig "riktig" ung mann (30 år). Han har vært gift, og avsluttet et samboerforhold idet vi traff hverandre. Vi trives svært så godt i hverandres selskap, er veldig "på nett" - og jeg har aldri før følt noe så "riktig"! Men han vil ikke at vi skal være kjærester (vi treffer ikke andre heller, men han vil ikke inn i et nytt forhold). Nå vil han ikke lenger at vi skal treffes - fordi han blir stresset av at jeg vil så mye mer enn ham. Han sier det ikke har noe meg meg å gjøre, men at han ikke takler noe nytt forhold nå. For min egen del ville det vært mye enklere å takle at han ikke vil ha meg - at jeg ikke har det han ser etter hos en kjæreste. Men det nekter han å si - han forklarer det kun med at han ikke vil ha noe forhold. Hva skal jeg gjøre?? Holde meg unna en stund, la han "rase fra seg" og håpe at han tar til vettet etter hvert??? Eller gi han opp helt??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/30649-takler-ikke-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 27. juni 2001 Del Skrevet 27. juni 2001 Hei! Det virker kanskje litt rett på det jeg nå sier. Men ta han på ordet om at han ikke vil ha noe kjæresteforhold. Jeg hører han sier at det ikke har noe med deg å gjøre, men det har i alle fall noe med han å gjøre. Jeg ville ha gjort det klart for mannen at du vil ta konsekvensen av hans avvisning om et forhold, og derfor vil avslutte det hele. Det vil føles sårt og kanskje merkelig for deg. Men jeg tror mannen må bestemme seg for hva han vil og ikke vil. En tydelig holdning fra din side vil kanskje få mannen må banen hvis han virkelig er interessert i deg som partner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/30649-takler-ikke-forhold/#findComment-121792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.