Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Mette! Nå trenger jeg virkelig hjelp. Jeg har så absolutt ikke lyst til å gå til legen med dette:

Jeg er ei jente på 17 år. For tre dager siden var jeg på fest hos en venn, det endte med at jeg hadde sex med min x-kjæreste, og det er lenge siden. Etter den kvelden har jeg hatt en intens kløe i underlivet. Jeg har også merket at jeg er litt øm og hoven. Etter at jeg var på toalettet idag merket jeg det kommer ut små lyserosa flekker. Jeg er så innmarri redd. Er dette symptomer på en kjønnssyktom eller noe? Hva skjer? Hver så snill og svar meg. Kos og klem

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...