Gå til innhold

Rødt øye med gul flekk ++ - Noen med det samme?

Anbefalte innlegg

Gjest dette gjør meg en smule engstelig..

Jeg har i ganske lang tid hatt en gul liten klump på øyet. Den har riktig nok kommet og gått, men den kommer alltid tilbake..

Etterhvert som den har kommet tilbake, har den blitt plagsom. Det begynte med trykk "bak" øyet og opp i pannen/hodet..

Nå er det 3 dager siden den kom sist. Nå er øyet i tillegg rødt. Den gir trykk inn mot nesen, ned i benet under øyet og "bak" øyet. Litt opp i hodet også.

Jeg kjenner klumpen når jeg blunker.

Jeg er var for trekk på øyet, og selv når jeg sitter inne, kan det kjennes som "ising" inne ved flekken. Plutselig kan det virke varmt også..

Folk har begynt å kommentere øyet mitt. Dette, i tillegg til det jeg har nevnt over bekymrer meg nå.. Det er vondt og ubehagelig, og jeg aner ikke hva det kan være..

Er det noen som har hatt noe lignende og som vet hva det kan være?

Fortsetter under...

Gjest dette gjør meg en smule engstelig..

Kan det være det som kalles sti på øyet?

Nei, definnitivt ikke.. I allefall ikke det jeg kjenner som sti på øyet..

Sti er mere en klump som kommer på øyelokket, ved at hårsekker blir betente, tror jeg. Det er i allefall slik jeg har opplevd sti..

Dette er inne på det hvite på øyet mitt. (skulle nok ha skrevet det i tråden). Er egentlig livredd for hva det kan være.. -og tror jeg bør oppsøke lege... -Kunne vært greit å høre om andre har hatt liknende..

Gjest Cairoo

Jeg har også en sånn gul flekk inne på øyet. For mange år siden fikk jeg den undersøkt, fordi jeg ble oppmerksom på den, og også hadde en blødning inne i øyet. Fikk beskjed om at den er helt normal, og den hadde også et navn som jeg ikke husker i farta. Jeg har den ennå..Rødheten kan kanskje være en betennelse eller irritasjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...