Gå til innhold

mannen min er forelsket i en annen

Anbefalte innlegg

Gjest ikkeidagnei

Har fått vite via ei venninne at mannen min har vært og sannsynligvis fortsatt er ordentlig forelsket i en annen kvinne. Forelskelsen har foregått i over to år !

Hun er en tidligere kollega som også er gift. Forelskelsen er visst ikke gjensidig.

Mannen min har flest kvinnelige kollegar og flere av disse vet at han er forelsket. Han er åpen overfor et par av dem og forteller dem om dette, og de holder ham stadig oppdatert om hvordan denne utkårede er kledd og hva hun sier osv. På den måten hjelper de ham å holde forelskelsen vedlike.

Vi har vært gift i mange år og har barn, vi har hatt våre nedturer som alle andre, men trodde at ting egentlig var ganske greit nå for tiden. Ble derfor veldig deppa over å høre dette, samtidg så må jeg innrømme at jeg hadde på følelsen at det var noe han holdt skjult for meg.

Jeg har ikke konfrontert ham med at jeg vet, og vet ikke om jeg skal det heller. Han har ikke hatt noe forhold til henne.

Jeg har og vært betatt av andre, men ikke så langvarig som dette.

Hva ville dere andre gjort ? KJenner at jeg ble litt lei meg nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306569-mannen-min-er-forelsket-i-en-annen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke merket noe på han? Jeg ville nok ikke greid å la være å spørre, selv om du sikkert ikke får et ærlig svar.

Nå er ikke jeg noen ekspert, men det er jo ganske vanlig at menn og kvinner som lever i et parforhold og elsker sin partner, får følelser for andre. Det er vel noe alle har opplevd i større eller mindre grad. Du skriver ikke så mye om hvordan han er mot deg og hvordan samlivet deres er. Er "greit" bra nok? Det er vel det spørsmålet HAN kanskje stiller seg også. Ofte er vel savnet etter mer spenning der. Den spenningen får han kanskje ved å se etter den andre kvinnen...?

Nå er ikke jeg noen ekspert, men det er jo ganske vanlig at menn og kvinner som lever i et parforhold og elsker sin partner, får følelser for andre. Det er vel noe alle har opplevd i større eller mindre grad. Du skriver ikke så mye om hvordan han er mot deg og hvordan samlivet deres er. Er "greit" bra nok? Det er vel det spørsmålet HAN kanskje stiller seg også. Ofte er vel savnet etter mer spenning der. Den spenningen får han kanskje ved å se etter den andre kvinnen...?

En innfallsvinkel blir å tenke gjennom hvordan du kan få ham mer forelsket i deg.

En annen blir å spørre ham om dette. Jeg tenker at når et voksent menneske er avsatndsforelsket i to år, er man hovedsaklig forelsket i et produkt av sin egne fantasi og ønsketenkning. Et slikt avstandsopplegg med sidereportere og hele pakka har unektelig noe fjortis over seg. Så det kan hende han ville ha godt av å gjøre perledykk i virkeligheten i stedet. Den virkeligheten han har hjemme.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...