Gjest god sommer Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Vett ikke hva jeg skal med dette, men vil bare si att det går ann å reparere ett knust hjerte. Har hatt flere innlegg her inne i vinter og vår ang. mitt samlivsbrudd. Jeg tok initiativ til dette, men ble sittende igjen som en angrende og knust kvinne. Kan medele han var helt enig i bruddet, det var vell det eneste vi ikke har kranglet om i vårt 12 år lange samliv og 3 felles barn. Har det siste halve året mistet mange av våre felles venner, eks- svigerfamilie har kuttet meg ut, gamle naboer tar ikke kontakt. Jeg var veldig knust å såret. Jeg har selvfølgelig beholdt mine gamle venniner fra tiden før jeg traff han, disse har vært gode å ha i tunge stunder. I vår "våknet" jeg av dvalen. Tok meg noen turer på byen, fløret med ett par menn. Fant meg noen nye venniner. 2 av disse mennene sender sms og ringer meg, mine nye venniner og jeg er ute å koser oss. Jeg har nå på ett par mnd. fått mer tilbakemeldinger og ros enn jeg jeg har fått av min eks i vårt samliv. Jeg er flott, grei, snill å snakke med, god lytter, en god mor, positiv og munter. Det er en av grunnene for jeg valgte å flytte. Han så meg ikke, var bare opptatt med seg og sitt. Vil bare si att jeg er såååååå lykkelig. Ser frem til en flott sommer. 0 Siter
Sommerbris Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Noe av det du starter tråden med her, er det jeg frykter mest av alt når jeg flytter ut.. -Merket jo det i går på 17. mai.. En svigerinne som ikke visste om ho skulle snakke til meg eller ikke... en svigermor jeg ikke "torde" å se på... + + Et samlivsbrudd er ikke bare et brudd mellom to mennesker.. Det fører så mye mye mer med seg av andre involverte... 0 Siter
Gjest EnSomHarPrøvd Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Noe av det du starter tråden med her, er det jeg frykter mest av alt når jeg flytter ut.. -Merket jo det i går på 17. mai.. En svigerinne som ikke visste om ho skulle snakke til meg eller ikke... en svigermor jeg ikke "torde" å se på... + + Et samlivsbrudd er ikke bare et brudd mellom to mennesker.. Det fører så mye mye mer med seg av andre involverte... Merkedager er alltid litt "vonde" å komme igjennom når man ikke lenger har de faste "trygge" rammene. Jeg satt i går og tenkte på om det var den siste vanlige 17. mai-feiring for vår del. Det er rart og sårt å tenke på. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.