Gå til innhold

skuffet

Gjest ikke signatur på dette

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur på dette
Skrevet

Mannen min fikk ikke sett barnet i toget fordi han sov etter en lang fest 16. mai.

Gjest D*lilith
Skrevet

Var sikkert mange av den sorten i går...

Gjest DetAndreKinnetTil
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt at du er skuffet. Men prøv å ikke snakke stygt om ham til barnet ditt. Du sier ikke noe om hvor gammelt barnet er, men er hun/han i skolealder, er han/hun sikkert skuffet også.

Har du snakket med med mannen din om dette? Hva sier han? Og skjer det ofte at han skuffer deg på den måten?

Gjest DetAndreKinnetTil
Skrevet

for noen kan det sikkert være en mager trøst, for meg derimot hadde det gjort meg enda mer deppa å tenke på at det er MANGE unger som opplever sånt :(

Skrevet

Det er ikke bra - når man er så "voksen" at man har barn, må man legge festingen 16. mai på hylla og prioritere andre ting!!

Skrevet

Det spiller ingen rolle at det var mange av den sorten i går, det er helt utilgivelig å prioritere 16. mai feiring foran barna sine 17. mai...

Gjest D*lilith
Skrevet

Det spiller ingen rolle at det var mange av den sorten i går, det er helt utilgivelig å prioritere 16. mai feiring foran barna sine 17. mai...

Ja,det er sant det,men det er dessverre mange som gjør det.

Gjest D*lilith
Skrevet

for noen kan det sikkert være en mager trøst, for meg derimot hadde det gjort meg enda mer deppa å tenke på at det er MANGE unger som opplever sånt :(

Ja man kan jo bli deppa av det da,men det er sannheten.

Gjest bakrusssssss
Skrevet

Akk ja - mange slike. Neste gang finner du en bedre mann og pappa til barna dine, sant?

Gjest Näckrosa
Skrevet

Lite voksen pappa, med andre ord..

Håper han ikke et like lite moden i alt han foretar seg...

Gjest hitmaker
Skrevet

det er både latterlig og ekstremt umodent å prioritere en fest foran sine egne barn. Jeg ville tatt en kraftig oppgjør med han og nektet å finne meg i noe sånt.

Persille1365381127
Skrevet

Ok, men hva gjør du med det? Aksepterer det? Konsekvenser?

trollemor;o)
Skrevet

Trodde festing 16. mai hørte tenåringslivet til jeg... Utrolig barnslig av ham.

trollemor;o)
Skrevet

Ja man kan jo bli deppa av det da,men det er sannheten.

Er det virklig mange fedre som er ute på fest 16. mai?? 16. mai er jo en skikkelig fjortisfestedag.

Slike menn kan ikke kalles menn...

Gjest togli
Skrevet

Hæ?! Det er meg en gåte at enkelte kvinner beholder slike menn!!!

Gjest D*lilith
Skrevet

Er det virklig mange fedre som er ute på fest 16. mai?? 16. mai er jo en skikkelig fjortisfestedag.

Slike menn kan ikke kalles menn...

Ja mange fedre gjør det,og det er så trist for barna....skulle tro det var en fjortisdag ja...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hæ?! Det er meg en gåte at enkelte kvinner beholder slike menn!!!

?

For alt vi vet har dette skjedd en eneste gang.

;-)

Gjest midia
Skrevet

Denne gangen kunne han kanskje spart seg til kvelden på 17 mai da det var en lørdag?

Eller har han jobbet i dag?

Gjest togli
Skrevet

?

For alt vi vet har dette skjedd en eneste gang.

;-)

Tror det hadde vært nok for meg ;)

Hadde en mamma gjort noe sånt, så hadde vel barnevernet blitt tilkalt............ ;)

Skrevet

Da stiller han vel drømmehelger på barna i fire uker fremover som plaster på såret.

Det kan du forlange av ham.

Og du som måtte ri av stormen for ham, får slappe litt av.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...