Gjest Cypros Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg har lenge lurt på om jeg har kjønnsvorter eller noen annen form for kjønnssykdom. Jeg har aldri hatt seksuell aktivitet med noen, men alikevel har jeg hatt mange små, runde "flekker" eller "knupper" som starter på venstre side av penisroten og som strekker seg nesten langs hele venstre side av penisen. Jeg har hatt disse "knuppene" i flere år (2-3) og vet ikke helt når jeg fikk dem. De har ikke forværret seg, formert seg eller formisnket eller blitt større. De klør ikke, er ikke røde, og det svir ingenting når jeg tisser. Kort fortalt, jeg merker ikke at jeg har dem, bortsett fra når jeg ser dem med egne øyne. Miklos Degre, en som svarer på spørsmål på denne siden, svarte på en tidligere artikkel at en lignende beskrivelse antageligvis bare var "litt forstoppelse av noen talgkjertler som finnes i disse regionene", noe som betyr at det ikke er kjønnsvorter, men dette gjør meg ikke sikker. Burde jeg gå til lege? Og hvis det ikke er kjønnsvorter, og bare forstoppele i talgkjertler, hvordan får jeg dem da vekk? Jeg er 16 år og er redd for å smitte noen jenter ved eventuell samleie, og vil gjerne prøve å løse problemet så fort som mulig. Tusen takk for eventuell hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/306600-kj%C3%B8nnsvorter-eller-talgkjertel-forstoppelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.