Gå til innhold

smerter i venstre bryst

Anbefalte innlegg

Gjest takkforsvar21

Hei Jeg er en jente på 21,snart 22 år. I det siste når jeg f.eks ler,og også når jeg sitter stille,så får jeg så vondt i det venstre brystet. Kjennes liksom ut som om smertene kommer fra området rundt og bak brystvorten. Smertene er ofte ganske vonde og aggresive, er på en måte en stikkende type smerte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306629-smerter-i-venstre-bryst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satish Arora, allmennlege

Smertene dine kan skyldes flere årsaker og det mest sannsynlige er at de er relatert til en muskelstrekk/betennelse. Det er vanskelig å si noe mer konkret men siden du har hatt smertene en stund er det lurt å ta en sjekk hos din lege som vil kunne utelukke at smertene har sammenheng med selve brystet eller eventuelt lungene. Dersom behov vil din lege kunne ordne med eventuelt røntgenbilde av lungene. Dette er særlig viktig fordi du forteller at smertene er ganske vonde og "aggressive". Håper at dette hjelper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...