Gå til innhold

Vårkåt, gubben vet ikke hva det er :o(

Anbefalte innlegg

Gjest Vårkåt, men ikke gubben :o(

Hei

Jeg merker våren kommer og det kribler i kroppen :o)

Dessverre merker ikke samboeren det samme.

Hvis jeg ikke tar initaiv til sex hadde vi vel aldri hatt noe.

Samboeren virker happy med 4-6 ganger pr år.

I går så var vi barnefri og jeg sa at jeg merket våren kom

og det kriblet i kroppen, jeg er jammen men skikkelig "vårkåt" sa jeg til han med et pent smil :o)

Da fikk jeg beskjed om at "vårkåt" det hadde han aldri hørt om tidligere!! Så det var sikkert noe jeg bare fant på!!

Så i dag har jeg lett og lett etter en seriøs side på nettet som forklarer om vårkåt´het så jeg slipper å bli kalt en "løgner".

For å overbevise han må jeg finne noe mer enn bare en artikkel fra KK eller blogger innlegg på nettet.

Så er det noen som kan hjelpe meg til en seriør link som fortelle om hva som skjer med kroppen og hormonene når solen og varmen kommer opp fra vinterdvalen?

Fortsetter under...

Med en viss fare for å virke kjip.. jeg hadde ikke giddi og vært sammen med en mann som hadde reagert sånn hvis jeg sa jeg var vårkåt. Hadde i hvert fall ikke giddi å lett etter bevis for å bekrefte at jeg er vårkåt. Uff... sex 4-6 ganger i året ja, det hørtes jo trivlig ut. Er alt bra ellers i forholdet eller?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...