Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Allviva

Kjæresten min og meg er i slutten av 20-årene og har vært sammen et halvt år sånn ca. Vi bor hver for oss, ca 5-6 km fra hverandre. Vi jobber 100% begge to, men den ene av oss har litt rare arbeidstider og jobber mye om kvelden. Vi prioriterer også begge mye tid sammen med venner og familie (hver for oss).

Sånn i snitt er vi bare med hverandre 1-2 ganger per uke og det er heller ikke alltid vi har sex sammen disse få gangene. Ikke ringer vi eller sender sms noe særlig til hverandre heller. Men når vi først er med hverandre, har vi det ihvertfall veldig fint sammen og jeg gleder meg stort sett alltid til å være sammen med ham.

Nå i det siste har jeg begynt å tenke litt på dette rare forholdet vårt. Lurer litt på om det egentlig kan kalles et ordentlig kjæresteforhold?

Kanskje vi ikke elsker hverandre nok siden vi ikke prioriterer hverandre mer enn dette?

Av og til kunne jeg ønske han ga meg mer oppmerksomhet, men samtidig synes jeg det er fint og kunne bruke mye tid på venner og familie uten å ha dårlig samvittighet overfor ham.

Hva synes dere om dette forholdet? Kan vi kalle oss kjærester? Eller er vi mer bare venner som av og til har sex?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306733-%C3%A5-prioritere-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle forhold er forskjellige. Noen trives med å se hverandre ofte, andre setter pris på friheten til å kunne gjøre andre ting og treffe andre mennesker enn bare kjæresten.

Vil si at det er følelsene dere mellom som sier om dere er kjærester eller ikke. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...