lei mann Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Gjorde det slutt med eks kjæresten for 5 mnd siden, jeg var sterkt deprimert og orket ikke å forholde seg til andre en meg selv. Jeg har pga depresjonen gått i terapi i ca 2 mnd, har fått god hjelp og er nå mye bedre men ikke helt frisk. Eks kjæresten min fikk for ca 2 mnd siden ny kjæreste. Jeg savner henne veldig men vet innerst inne at jeg ikke kan få henne tilbake. Har blitt kjent med en ny jente, ikke sammen men vi prater sammen og til helga ut og spise middag. Liker denne nye jenta veldig godt men sliter fortsatt med savn etter eksen.... Noen som har gode tips til en som vil videre etter eksen.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/306819-hvorden-fikse-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sort Kvinne Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Du har hatt en skikkelig knekk, men går nå i behandling og føler deg mye bedre. Flott. Nå skal du være forsiktig med å involvere deg synes jeg. Prøv å jobbe godt med deg selv en god stund til slik at du får en trygg og god plattform å stå på i livet ditt før du involverer andre inn i det. ' Ikke få panikk av å savne og tenke på x`n din, det kalles kjærlighetssorg, de fleste av oss kjenner til det, de aller fleste av oss har kommet videre etter det. Det gjør nok helt sikkert du også. Men det kan ta tid. Det kreves tålmodighet. Det beste du kan gjøre nå er å tenke på deg selv, hva har DU lyst til å gjøre, hva har DU lyst til å prøve, er det noen hobby DU har lyst til å sette i gang med, hva er det DU trenger for å føle deg vel. Prøv å ikke involvere kjærester inn i dette med det første. Venner er bra, bekjente å drive hobbyer ol med er bra. Men kjærligheten krever svært mye av oss, også fra vårt innerste så før du gir fra deg av det så sørg for at rammene det sitter i er solide og gode rammer. Og før du har disse rammene så må du bli sterkere, for deg selv, med deg selv. Det blir litt som "du kan ikke bli lykkelig med andre før du er lykkelig med deg selv" LItt klisjè den der, men prinsippet er likt det jeg mener. Bli trygg på deg selv, vær fornøyd med livet ditt, finn deg selv som menneske, finn grensene og verdiene dine, finn deg selv. Først da er du klar til å dele deg med andre. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/306819-hvorden-fikse-dette/#findComment-2493660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lei mann Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Du har hatt en skikkelig knekk, men går nå i behandling og føler deg mye bedre. Flott. Nå skal du være forsiktig med å involvere deg synes jeg. Prøv å jobbe godt med deg selv en god stund til slik at du får en trygg og god plattform å stå på i livet ditt før du involverer andre inn i det. ' Ikke få panikk av å savne og tenke på x`n din, det kalles kjærlighetssorg, de fleste av oss kjenner til det, de aller fleste av oss har kommet videre etter det. Det gjør nok helt sikkert du også. Men det kan ta tid. Det kreves tålmodighet. Det beste du kan gjøre nå er å tenke på deg selv, hva har DU lyst til å gjøre, hva har DU lyst til å prøve, er det noen hobby DU har lyst til å sette i gang med, hva er det DU trenger for å føle deg vel. Prøv å ikke involvere kjærester inn i dette med det første. Venner er bra, bekjente å drive hobbyer ol med er bra. Men kjærligheten krever svært mye av oss, også fra vårt innerste så før du gir fra deg av det så sørg for at rammene det sitter i er solide og gode rammer. Og før du har disse rammene så må du bli sterkere, for deg selv, med deg selv. Det blir litt som "du kan ikke bli lykkelig med andre før du er lykkelig med deg selv" LItt klisjè den der, men prinsippet er likt det jeg mener. Bli trygg på deg selv, vær fornøyd med livet ditt, finn deg selv som menneske, finn grensene og verdiene dine, finn deg selv. Først da er du klar til å dele deg med andre. Lykke til. Takk for tips. Vet at du har rett, psykologen min gir nesten eksakt samme råd som deg... Kanskje det er oppmerksomheten fra denne nye jenta jeg vil ha, hun er nokså tydelig på hva hun vil, jeg har lovet meg selv å ta det rolig... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/306819-hvorden-fikse-dette/#findComment-2493677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.