Gjest harald123 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei. jeg er en gutt på 17 år, og jeg og broren min på 15 var litt nyskjerrrige, og prøvde å ha sex. Begge to syntes dette var en herlig følelse, men i ettertid har vi blitt litt skeptiske... Kan dette ha vært farlig? Og, etter denne episoden har jeg begynt å like gutter bedre en jenter. tenner mer på penis en fitte? er det unormalt i alderen min å først finne ut det nå? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/306896-farlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Farlig er det ikke Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hadde dere sex med hverandre mener du? Farlig er det ikke, men det er ulovlig siden det er incest. Det er ikke farlig å ha sex med en av samme kjønn. Vi løper risikoen for kjønnssykdommer så lenge vi har sex i det hele tatt. Den risikoen minsker betraktelig eller er borte hvis den vi er sammen med er jomfru, ikke har hatt sexuellt samkved etter å ha vært hos lege og sjekket seg, vi bruker god prev. som beskytter mot dette, som kondom osv. Det er ikke unormalt å finne ut av vi er homosexuelle, lesbiske, straighte, eller hva det nå må være når vi er 17. Da er vi så unge at mange av oss ikke helt har funnet ut hvem vi er på det sexuelle plan. Det er normalt å vite det når vi er 17, og det er normalt å ikke vite det/vingle når vi er 17, og det er normalt å være jomfru og til dels naiv når vi er 17. Det er ingen skam å prøve å finne deg selv fremover, men hvis jeg forsto rett at du hadde hatt sex med din bror så bør dere jo slutte med det. Det er sexpartnere nok ute i den vide verden, vi trenger ikke være så bedagelige at vi tar den som er nærmest. Uansett om du liker jenter eller gutter. Å ta vare på helsen sin er viktig, å beskytte seg når en har sex er viktig. Glem ikke det, det er mye utrivelig som kan skje etter noen få minutters nytelse, uplanlagt graviditet, sykdommer etc. Så lenge du ikke ønsker sykdommer eller barn så beskytt DEG, dvs pr.d.d. så er det å bruke kondom. Selv om jenta bruker piller. Slutt ikke med kondom før du er i et godt og trygt forhold, og har vært det en stund, og du klarer å takle en evnt. uplanlagt graviditet. Finner du ut at du liker gutter bedre, og at det forblir sånn, så, vel, er du i godt selvskap. Det er svært vanlig å være både homosexuell og lesbisk i dagens verden. Du får gi deg selv tid til å finne ut hvem du er. Og bruk kondom uavhengig av kjønnet på din partner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/306896-farlig/#findComment-2494385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flytte-lasset Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hadde dere sex med hverandre mener du? Farlig er det ikke, men det er ulovlig siden det er incest. Det er ikke farlig å ha sex med en av samme kjønn. Vi løper risikoen for kjønnssykdommer så lenge vi har sex i det hele tatt. Den risikoen minsker betraktelig eller er borte hvis den vi er sammen med er jomfru, ikke har hatt sexuellt samkved etter å ha vært hos lege og sjekket seg, vi bruker god prev. som beskytter mot dette, som kondom osv. Det er ikke unormalt å finne ut av vi er homosexuelle, lesbiske, straighte, eller hva det nå må være når vi er 17. Da er vi så unge at mange av oss ikke helt har funnet ut hvem vi er på det sexuelle plan. Det er normalt å vite det når vi er 17, og det er normalt å ikke vite det/vingle når vi er 17, og det er normalt å være jomfru og til dels naiv når vi er 17. Det er ingen skam å prøve å finne deg selv fremover, men hvis jeg forsto rett at du hadde hatt sex med din bror så bør dere jo slutte med det. Det er sexpartnere nok ute i den vide verden, vi trenger ikke være så bedagelige at vi tar den som er nærmest. Uansett om du liker jenter eller gutter. Å ta vare på helsen sin er viktig, å beskytte seg når en har sex er viktig. Glem ikke det, det er mye utrivelig som kan skje etter noen få minutters nytelse, uplanlagt graviditet, sykdommer etc. Så lenge du ikke ønsker sykdommer eller barn så beskytt DEG, dvs pr.d.d. så er det å bruke kondom. Selv om jenta bruker piller. Slutt ikke med kondom før du er i et godt og trygt forhold, og har vært det en stund, og du klarer å takle en evnt. uplanlagt graviditet. Finner du ut at du liker gutter bedre, og at det forblir sånn, så, vel, er du i godt selvskap. Det er svært vanlig å være både homosexuell og lesbisk i dagens verden. Du får gi deg selv tid til å finne ut hvem du er. Og bruk kondom uavhengig av kjønnet på din partner. Insest og sex med mindreårig.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/306896-farlig/#findComment-2494395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvis du er seriøs så er det greit å like gutter, men fytte grisen, det er IKKE greit å holde på med sin egen bror. Slike folk er ikke gode i huet, beklager at jeg sier det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/306896-farlig/#findComment-2494407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Litt usikker på om jeg skal ta dette seriøst, men jeg svarer nå likevel... Farlig? Det kommer an på hva du mener med farlig... Du har begått to straffbare handlinger - incest og sex med mindreårig... kan føre til fengselsstraff i verste fall... Når det gjelder tankene om legning, er du vel nettopp i den alderen hvor man begynner å bli bevisst slike følelser, så dette er helt normalt. Men slutt for all del å eksperimentere med lillebroren din!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/306896-farlig/#findComment-2494648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.