Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor mange der ute er det som finner det opphissende å bli bundet fast og tatt?

Ikke snakk om noen skumle klesklyper eller noe sånn her, men bare å bli bundet fast eller å bli lenket fast med håndjern. Dette selvsagt med makt. Slåss litt først liksom.

Liker også å bli holdt fast under samleie.

Har lenge hatt fantasier om dette og har endelig funnet en som tenner på å binde meg fast til senga :D

Såh, mange andre som meg der ute?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30691-bondage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er iallefall ikke alene om det!:-) Jeg synes det er opphissende å bli bundet fast, med skjerf f.eks, og hun gjør hva hun vil med meg. Ikke snakk om SM, men at hun tenner meg og opphisser meg, uten at jeg kan gjøre "gjengjeld". Hun liker også at jeg gjør det samme. Vi bruker aldri smerte i forbindelse med bondage, kun slikking, kyssing etc.

Deilig....*s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30691-bondage/#findComment-121949
Del på andre sider

Annonse

*flire flire*

9 av 10 ganger svarer du på seksualitet-forumet!

En ny trend, eller ny interesse...eller rett og slett bare j**vlig vår kåt?*S*

Det er sant at jeg har skrevet litt mer på sexforumet i det siste ja, men det er litt fordi jeg nå faktisk får lov til å skrive her!

Det gjorde jeg ikke forrige gang :)

Om jeg er vårkåt... Tja er vel som de fleste andre unge potente gutter vårkåt, eller kanskje jeg skriver her fordi jeg er sexuelt frustrert..

Mange muligheter :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30691-bondage/#findComment-122062
Del på andre sider

Han har bare fått seg et sexliv :P

*ler*

Hadde ett sexliv før dette også da, men jeg hadde liksom annet å gjøre på dol tidligere og likte heller en god disskusjon framfor sexprat.

Kan vel telle på en hånd de gangene jeg sjekket sexforumet på de to første årene jeg var på dol.

Nå er det derimot i mangel på gode disskusjoner litt morsomt å våse her, og siden jeg allerede har tatt den så langt ut og har overgått alle mine hemmningen iforhold til hva jeg skriver, så er det ingen grunn til å gi seg!

Det må forrøvrig sies at jeg har mer sex nå enn jeg hadde tidligere, for man kan trossalt ikke feie over damer på byen hver helg bare fordi man ikke har noen fast partner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30691-bondage/#findComment-122071
Del på andre sider

Han har bare fått seg et sexliv :P

*ler*

Bare sånn for å være politisk korrekt så har jeg heller aldri hatt så god sex som jeg har nå, og det kan nok kanskje være litt av grunnen til at jeg finner stor glede i å våse på det forumet her..

Har ett "spennende" sex liv vettu, og da er det lissom plutselig litt å skrive om :)

Eneste jeg hadde å skrive om her tidligere var lissom for rask utløsning, men det jo fortsatt noe som forekommer fra tid til annen og det er begrenset hvor mye man kan skrive om dette fenomenet!

Spørsmålet er vel egentlig hvor mye jeg skriver her som er 110 % sant :)

Kan vel ha en aldri så liten tendens til å skli ut litt fra tid til annen uten at noe jeg skriver er direkte løgner...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30691-bondage/#findComment-122075
Del på andre sider

Annonse

Bare sånn for å være politisk korrekt så har jeg heller aldri hatt så god sex som jeg har nå, og det kan nok kanskje være litt av grunnen til at jeg finner stor glede i å våse på det forumet her..

Har ett "spennende" sex liv vettu, og da er det lissom plutselig litt å skrive om :)

Eneste jeg hadde å skrive om her tidligere var lissom for rask utløsning, men det jo fortsatt noe som forekommer fra tid til annen og det er begrenset hvor mye man kan skrive om dette fenomenet!

Spørsmålet er vel egentlig hvor mye jeg skriver her som er 110 % sant :)

Kan vel ha en aldri så liten tendens til å skli ut litt fra tid til annen uten at noe jeg skriver er direkte løgner...

"Bare sånn for å være politisk korrekt så har jeg heller aldri hatt så god sex som jeg har nå, og det kan nok kanskje være litt av grunnen til at jeg finner stor glede i å våse på det forumet her.."

Helt enig. Hadde liten glede av det selv før, da var det mest lesing og halsbrekkende latter av dumme spørsmål ;p

"Har ett "spennende" sex liv vettu, og da er det lissom plutselig litt å skrive om :)"

Det var jo det jeg mente da jeg skreiv at du hadde fått deg et sexliv. Liksom... "Ordentlig sexliv" på en måte...

*ler*

"Eneste jeg hadde å skrive om her tidligere var lissom for rask utløsning, men det jo fortsatt noe som forekommer fra tid til annen og det er begrenset hvor mye man kan skrive om dette fenomenet!"

Vel, det kunne igrunn jeg skrevet endel om og, men jeg tar det ikke så tungt. Syns det er greit at det varer i bare 4 minutter jeg, det går for begge, vi blir svette, slitne, og har det bra. Helt toppers. (vel, det varer _litt_ lenger enn 4 minutter innimellom da!!)

"Spørsmålet er vel egentlig hvor mye jeg skriver her som er 110 % sant :)"

Hehe... Tror jeg ville ledd endel hvis jeg kunne lest alt jeg har skrevet her inne. Har kanskje en tendens til å overdrive bittelitt innimellom. Så du er nok ikke den eneste.

"Kan vel ha en aldri så liten tendens til å skli ut litt fra tid til annen uten at noe jeg skriver er direkte løgner..."

Hmm... burde vel skrevet det forrige avsnittet mitt her, men sånn blei det ikke gitt.

Har forresten akkurat hatt meg litt ;p Digg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30691-bondage/#findComment-122150
Del på andre sider

"Bare sånn for å være politisk korrekt så har jeg heller aldri hatt så god sex som jeg har nå, og det kan nok kanskje være litt av grunnen til at jeg finner stor glede i å våse på det forumet her.."

Helt enig. Hadde liten glede av det selv før, da var det mest lesing og halsbrekkende latter av dumme spørsmål ;p

"Har ett "spennende" sex liv vettu, og da er det lissom plutselig litt å skrive om :)"

Det var jo det jeg mente da jeg skreiv at du hadde fått deg et sexliv. Liksom... "Ordentlig sexliv" på en måte...

*ler*

"Eneste jeg hadde å skrive om her tidligere var lissom for rask utløsning, men det jo fortsatt noe som forekommer fra tid til annen og det er begrenset hvor mye man kan skrive om dette fenomenet!"

Vel, det kunne igrunn jeg skrevet endel om og, men jeg tar det ikke så tungt. Syns det er greit at det varer i bare 4 minutter jeg, det går for begge, vi blir svette, slitne, og har det bra. Helt toppers. (vel, det varer _litt_ lenger enn 4 minutter innimellom da!!)

"Spørsmålet er vel egentlig hvor mye jeg skriver her som er 110 % sant :)"

Hehe... Tror jeg ville ledd endel hvis jeg kunne lest alt jeg har skrevet her inne. Har kanskje en tendens til å overdrive bittelitt innimellom. Så du er nok ikke den eneste.

"Kan vel ha en aldri så liten tendens til å skli ut litt fra tid til annen uten at noe jeg skriver er direkte løgner..."

Hmm... burde vel skrevet det forrige avsnittet mitt her, men sånn blei det ikke gitt.

Har forresten akkurat hatt meg litt ;p Digg!

"Har forresten akkurat hatt meg litt ;p Digg!"

Heldiggrisen deg !!!

*grønn av missunnelse*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30691-bondage/#findComment-122157
Del på andre sider

"Har forresten akkurat hatt meg litt ;p Digg!"

Heldiggrisen deg !!!

*grønn av missunnelse*

Hehe... Nå veit ikke jeg om du er seriøs eller at det bare var ironi myntet på at jeg var teit som skreiv dette. Jeg er igrunn ikke kjent for å være en racer på å skjønne ironi på nettet.

Men, det hele er egentlig bare kødd skrevet fra meg fordi jeg og SDD har en tendens til å kødde om sex uansett hvor og hvordan vi prater med hverandre. Så seriøst ment var det ikke, selvom det er sant.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30691-bondage/#findComment-122158
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...