Gå til innhold

Hva ville du satt pris på? (Menn)

Anbefalte innlegg

Gjest Vil gi noe igjen! :)

Jeg vil gjerne gjøre noe hyggelig for/med min kjære.. Han er alle tiders og en veldig snill mann som stiller opp for meg og sønnen min. Han løper rundt etter guttungen på lekeplassen og tar vare på han som om han skulle vært hans egen. :) Han har vært gjennom en tøff tid med sykdom og mye stress og mas. Han har vært litt dårlig i humør i det siste pga. dette. Vil gjerne gi han en oppmerksomhet og en opplevelse, men hva? Har egentlig lyst til å fri til han, eller bare spise han opp for han er så go, men tror jeg dropper begge deler enn så lenge.. hehe.. Hva ville DU likt?

Blir glad for alle forslag, både fra menn og kvinner. Han er i midten og 20-årene. (massasje og sex er avsluttningen på kvelden, så det trenger jeg ikke tips til hvordan det skal gjøres ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/306960-hva-ville-du-satt-pris-p%C3%A5-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg tror at han hadde levd lengst på og tenkt mest på i etterkant, er faktisk at du sa hva du satte pris på hos han. Hvilke sider du liker og hvorfor du liker disse sidene.

Si at du også liker å se at han tar vare på sønnen din, si at du setter stor pris på det, hvor snill han er og bruk eksempler. Ikke bare nevn de gode sidene, men hvorfor, det er viktig.

Problemet er kanskje å finne den rette stemingen så det du sier blir riktig. Det er mulig å skrive det ned også i tillegg og gi han det, da kan han jo se på det mange ganger senere.

Sikkert andre som har gode ideer til deg:-)

Gjest Valnøtt

Det jeg tror at han hadde levd lengst på og tenkt mest på i etterkant, er faktisk at du sa hva du satte pris på hos han. Hvilke sider du liker og hvorfor du liker disse sidene.

Si at du også liker å se at han tar vare på sønnen din, si at du setter stor pris på det, hvor snill han er og bruk eksempler. Ikke bare nevn de gode sidene, men hvorfor, det er viktig.

Problemet er kanskje å finne den rette stemingen så det du sier blir riktig. Det er mulig å skrive det ned også i tillegg og gi han det, da kan han jo se på det mange ganger senere.

Sikkert andre som har gode ideer til deg:-)

Hehe - ok.... Der ble jeg også overbevist om hvem som innehar tittelen som dol-storsjarmøren :-)))

Annonse

Gjest Liker personlige gaver

Nå er jeg kvinne, men svarer alikavel.

En ting jeg har gitt min kjære som han har satt veldig, veldig pris på er et dikt.

Jeg har diktet selv og har bundet inn de gode siden i forholdet vårt og de god sidene hans i diktet.

Så har jeg skrevet det ut med nydelig skrift på vakkert papir, og så har jeg rammet det inn.

Det er en svært personlig gave og han ble i allefall veldig glad.

Generellt så er han veldig glad i å få kort hvor jeg har skrevet en del.

Julekalenderen hvor jeg la en sjokolade og en lapp i hver luke var også en hit. På de lappene hadde jeg skrevet ting som er veldig positive ved ham, god følelser for ham ol.

Er du flink med hendene så kan du brenne et dikt eller noen kjærelige ord på en pen gjenstand av tre, du kan male det samme på en pen gjenstand, kjøp pen maling og mal på et glass til ham osv.

Annonse

illuminatum

Nå er jeg kvinne, men svarer alikavel.

En ting jeg har gitt min kjære som han har satt veldig, veldig pris på er et dikt.

Jeg har diktet selv og har bundet inn de gode siden i forholdet vårt og de god sidene hans i diktet.

Så har jeg skrevet det ut med nydelig skrift på vakkert papir, og så har jeg rammet det inn.

Det er en svært personlig gave og han ble i allefall veldig glad.

Generellt så er han veldig glad i å få kort hvor jeg har skrevet en del.

Julekalenderen hvor jeg la en sjokolade og en lapp i hver luke var også en hit. På de lappene hadde jeg skrevet ting som er veldig positive ved ham, god følelser for ham ol.

Er du flink med hendene så kan du brenne et dikt eller noen kjærelige ord på en pen gjenstand av tre, du kan male det samme på en pen gjenstand, kjøp pen maling og mal på et glass til ham osv.

Er nok ikke alle som hadde likt det like godt som din mann.

Jeg er en mann på 43 år som hadde forsøkt å ta imot gaven slik at den ble oppfattet som vellykket, men.......

For egen del ville jeg vært veldig fornøyd om hun tok meg med på fotballkamp eller planla f eks en skogstur med overnatting i telt. Det forteller meg mer at hun også vil ofre litt for meg.

Send han på guttetur, så pusser du opp et rom til han. *slikt gjør de på tv til stadighet*

Min mann ville satt pris på båt tur i finværet. Bikinitoppen måtte ligget hjemme, må jo sole spøkelsene såklart. På ettermiddagen ville han sikkert vært innom en pub etter en bedre middag. Og avslutningen har du selv klar ;)

Persille1365381127

Send han på guttetur, så pusser du opp et rom til han. *slikt gjør de på tv til stadighet*

Min mann ville satt pris på båt tur i finværet. Bikinitoppen måtte ligget hjemme, må jo sole spøkelsene såklart. På ettermiddagen ville han sikkert vært innom en pub etter en bedre middag. Og avslutningen har du selv klar ;)

''*slikt gjør de på tv til stadighet*''

Og ting de gjør på tv til stadighet er ting vi alltid gjør hjemme, det er helt vanlig. Pusse opp et rom, slanke oss 15 kilo, style bilen, lære nye sex-triks, i det hele tatt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...