Gjest kvinne 71 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei! Jeg er 37 år og har prøvd å bli gravid gjennom inseminasjon i Danmark, men ikke lykkes. Jeg har regelmessig menstruasjon og eggløsning. Jeg har tatt hormonprøver og blodprøver som så bra ut ifht mitt forsøk og ønske om å bli gravid. Jeg har tidligere hatt clamidya. Jeg vet at jeg har tiden mot meg og ønsker nå å få tatt flere undersøkelser ifht barnløshet og undersøke mine muligheter til å bli gravid. Jeg tenke å få utført en Laparoskopie, kikkhullsundersøkelse, er dette noe du også anbefaler meg å gjøre? Videre er mitt spørsmål om jeg som enslig kan få utført denne undersøkelsen gjennom det offentlige i Norge, med henvisning fra min fastlege? Eller er dette noe jeg må betale for innenfor det private helsevesenet i Norge, dersom ja, kjenner du til hvor jeg kan henvende meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307000-laparoskopie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.