Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i mange år vært plaget med smerter i leddene og hoften. Noen leger sier "hold deg i ro når smertene er der" andre sier "bevegelse er lindringen". Jeg føler selv at det funker best å holde meg i ro når smertene kommer, har prøvd motsatt men da får jeg bare vondt. Har IKKE fått noen diagnose på smertene, ennå jeg har vært hos legen såpass mange ganger om det.

Jeg var lenge plaget med at høyre kne låste seg (ikke minisken). Fikk det operert slik at kneskjellet ikke skulle skli ut av posisjonen. Nedfiling av beinstrukturen og oppstramming av senen (skadene på senen kom av legenes bryting på kneet i årenes løp - fra låst til rett stilling). Jeg kan ennå føle at kneet ønsker å gå i lås, men blir holdt tilbake. Noe som gir store smerter. Når jeg gikk til fysioterapi etter oprasjonen så fysioterapauten at noe var galt med hoften min, har ikke fått undersøkt dette noe videre. men det ligger i slekta.

Jeg er så evinnelig LEI av å ha vondt i kroppen, virker ikke som legene tror meg! Har byttet fastlege uten resultat. Det er slitsomt å ha vondt i alt fra fingre, tær, knær, armledd mm. Jeg er ikke stiv i leddene, heller motsatt. Noe som de såvidt nevnte en gang under en kne undersøkelse. Der de så hvordan de andre leddene mine var i tøyelihet i forhold til hva som kunne være årsaken til knæet. Det tok de forøvrig ca 12år å finne ut hva som feilte kneet, og ennå er det jo ikke sikkert det var riktig. føles mer som de har operert slik at det ikke skal få sjangs å låse seg, mens smertene vedvarer (når man kjenner at den "vil" låse seg). Hvor mange år må man da vente til en vet hva som er galt med leddene? (har tatt blodprøver uten resultat)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307019-smerter-i-ledd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...