Build Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har en skygge på øvre del av venstre øye, den merkest best når det er veldig lyst. (då har jeg følelse av det ligg noe over øye) Dette har jeg hatt i snart 5 mnd. Har vært hos øyenlege så det er ikke netthinneløsning. Når kvelden kommer og det begynner å bli mørkt forsvinn den helt. Skyggen forsvinn alltid mot venstre side. Då kommer det noen hvite lys som går som ringer ut av øyet. Har vært flere ganger hos øyenlege der de ikke har funnet noe galt. Unntatt for ett par dager siden. Då var trykket for høgt og fekk øyendråper for grønn stær. Har og vært i CT og MR fant ingenting på CT. MR har jeg ikke fått resultatet av ennå. Vil til slutt informere om at i november var jeg veldig forkjølt og hadde store problemer med bihulene på venstre side. (var ikke til doktor med det). Etter det begynte jeg å få noen korte lysglimt på venstre øye som varte til rundt juletider. Januar kom denne skyggen. Har ikke nedsatt syn på øyet. Det er testet flere ganger hos øyenlegen. I april begynte jeg å få smerter i muskel fra hodet og ned i nakken og ut mot en skulder på venstre side. Får og snue hver kveld. Det jeg lure på er at har en fått diagnosen Grønn stær og har mistet noe av synsfeltet, er ikke det borte uansett om det er lyst, mindre lyst eller mørkt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307142-skygge-p%C3%A5-%C3%B8yet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satish Arora, allmennlege Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det er godt å høre at du er blitt vurdert av flere øyeleger som har konstatert at dette ikke er netthinneløsning. Du forteller at du har fått diagnosen grønn stær men jeg kan ikke sette alle dine symptomer i sammenheng med denne diagnosen. Jeg synes du skal avvente svar på MR undersøkelsen. Dersom dette ikke gir noe svar vil jeg anbefale at du disktuerer med din fastlege om du kan henvises til en nevrolog særlig fordi flere øyeleger har vurdert deg og klarer ikke å forklare dine symptomer særlig godt. Håper at dette hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307142-skygge-p%C3%A5-%C3%B8yet/#findComment-2499745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.