Gå til innhold

Uke 12 og blod etter Canesten-kur

Anbefalte innlegg

Gjest Musika

Jeg er 12 uker på vei og har hatt brun utflod til og fra nesten fra begynnelsen. Har hatt flere ultralyder, den siste på tirsdag som viste at alt var i skjønneste orden og den brune utfloden forsvant for et par uker siden. Har fått en soppinfeksjon så natt til i dag satte jeg inn en Canesten stikkpille (brukte ikke innføringshylsen, siden det stod at man ikke skulle gjøre det hvis man er gravid). I hele dag har jeg blødd friskt rødt blod. Ikke store mengder, langt fra en mensblødning, men en del. Har ikke smerter. Kjenner jeg bekymrer meg veldig til tross for at jeg bare for noen dager siden så at alt var i orden. Kan det tenkes at blødningene kommer fra stikkpillen? Burde jeg få det sjekket? Jeg har liksom ikke lyst til å virke hysterisk heller, jeg har jo nettopp hatt en ultralyd. :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307149-uke-12-og-blod-etter-canesten-kur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...