Gå til innhold

Hard avføring - trykk i hodet - farlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest farlig?

man kan faktisk få hjerneslag av det.. du kan sprekke en blodåre av å ta i for mye..

Jeg mente ikke det da..Vet ikke om du er seriøs eller ikke her...

Men jeg mente over tid blir det jo trykk i hodet....

Du skjønner kanskje at når man har opplevd at noen i familien nesten har dødd av dette, så blir man naturlig nok bekymret..

Gjest Thea89

Jeg mente ikke det da..Vet ikke om du er seriøs eller ikke her...

Men jeg mente over tid blir det jo trykk i hodet....

Du skjønner kanskje at når man har opplevd at noen i familien nesten har dødd av dette, så blir man naturlig nok bekymret..

jeg var seriøs, ja..

Annonse

Gjest farlig?

Jeg har aldri lært at man kan trykke på seg hjerneslag.

Jeg tror ikke noe på det.

Det var egentlig ikke det jeg mente heller - men jeg tenkte mer på om trykk over tid ikke er bra for hodet (hvis man f.eks har kronisk forstoppelse og ofte lager veldig trykk i hodet)...

Gjest sjuksyster

Det var egentlig ikke det jeg mente heller - men jeg tenkte mer på om trykk over tid ikke er bra for hodet (hvis man f.eks har kronisk forstoppelse og ofte lager veldig trykk i hodet)...

Jeg mener ikke å være useriøs eller sleivete, men hvis du har så hard mage, bør du vel prøve noe som gjøre avføringen noe løsere? Spør på apoteket. De har gode råd.

Jeg tror ikke det er farlig for hodet at man trykker en del. Det vil vel begrense seg selv, for det er jo ubehagelig.

Gjest farlig?

Jeg mener ikke å være useriøs eller sleivete, men hvis du har så hard mage, bør du vel prøve noe som gjøre avføringen noe løsere? Spør på apoteket. De har gode råd.

Jeg tror ikke det er farlig for hodet at man trykker en del. Det vil vel begrense seg selv, for det er jo ubehagelig.

Tror du ikke jeg gjør det?

Jeg spiser masse fiber, melkesyretabletter, drikker masse vann, osv.

Men i perioder hjelper ingenting skjønner du.

Gjest sjuksyster

Tror du ikke jeg gjør det?

Jeg spiser masse fiber, melkesyretabletter, drikker masse vann, osv.

Men i perioder hjelper ingenting skjønner du.

Ok. Det er ikke lett, skjønner jeg. Men jeg tror ikke det er farlig å trykke. Kanskje du skal ta en stoffskifteprøve hos legen? Tregt stoffskifte kan gi veldig treg mage.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...