Niffi Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Jeg var gjennom et IVF forsøk i april, men fikk menstruasjon på rugedag 11. Også negativ graviditetstest, den siste for 3 dager siden. Men jeg skulle ha fått menstr igjen for en uke siden, har hatt pms symptomer i halvannen uke nå. Skal i gang med fryseforsøk nå, og vil gjerne at "ting" kommer i gang. Er det noen der ute som har opplevd surr i syklusen etter ivf? Har vanligvis veldig regelmessig syklus. Går det ann å være gravid, til tross for blødning og negative tester??? Tenkte jeg skulle få tatt en blodprøve i morgen. 0 Siter
laban Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Du er nok dessverre ikke gravid hvis du tester negativt. Det er ikke uvanlig at syklusen er litt rotete - og / eller at man kjenner litt av hvert - etter IVF-forsøk. Man tilføres jo en del hormoner i forbindelse med forsøket. Det kan være lurt å vente til du har hatt én normal mens før du fortsetter med noen slags behandling. 0 Siter
Niffi Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Skrevet 26. mai 2008 Du er nok dessverre ikke gravid hvis du tester negativt. Det er ikke uvanlig at syklusen er litt rotete - og / eller at man kjenner litt av hvert - etter IVF-forsøk. Man tilføres jo en del hormoner i forbindelse med forsøket. Det kan være lurt å vente til du har hatt én normal mens før du fortsetter med noen slags behandling. Tusen takk for svaret ditt laban :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.