Gå til innhold

Ok hvis noen kysser kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Det synes jeg også. Og kjæresten min setter heller ikke pris på det. Denne personen er mer enn normalt oppmerksomhetssøkende på alle mulige måter. Har kanskje liten selvtillit eller noe. Og jeg vil ikke at kjæresten min skal rundkysses - det er min jobb.

Ble veldig kjedelig da. Jeg vil jo ikke at vennene til kjæresten min skal synes ille om meg. Men da er det ihvertfall ikke bare jeg som ikke liker munnkyssing av andre enn kjæresten.

Hvis heller ikke kjæresten din liker dette, så er det vel naturlig at han tar dette opp med sin venn også? Det er helt greit at du ikke liker det, men jeg tenkte det kanskje var et sterkere argument hvis heller ikke kjæresten din likte det og fortalte dette til vedkommende...

Fortsetter under...

Gjest Aimabel

Det er stort sett bare denne ene som gjør det - men det til gjengjeld så til de grader hele tiden og øredøvende at det på en måte blir vanlig... (dette har jeg da skjønt i ettertid, jeg kjenner dem ikke så godt enda at jeg føler at jeg kan si så mye om hver enkelt av dem.)

Vedkommende har som nevnt, et svært stort behov for å til enhver tid være det absolutte midtpunkt. Veldig stort behov for at alle skal sverme litt for seg osv.

Høres ut som en forferdelig slitsom dame spør du meg! Men de andre i gjengen synes hun er helt topp?

Gjest Dårlig kysser..?

Høres ut som en forferdelig slitsom dame spør du meg! Men de andre i gjengen synes hun er helt topp?

Vet ikke hva folk synes ellers - kjenner dem ikke akkurat godt nok til å spørre. Og etter den siste utviklingen så vet jeg ikke om jeg blir så godt kjent med dem med det første heller.

Gjest Dårlig kysser..?

Hvis heller ikke kjæresten din liker dette, så er det vel naturlig at han tar dette opp med sin venn også? Det er helt greit at du ikke liker det, men jeg tenkte det kanskje var et sterkere argument hvis heller ikke kjæresten din likte det og fortalte dette til vedkommende...

Det er jeg enig i, men kjæresten akter ikke å ta det opp - konfliktsky... Og ser kanskje ikke problemet like sterkt som meg.

Gjest Flytte-lasset

''Uffda, jeg byner visst å bli gammeldags.. Sånne venner og venninner ville ikke jeg hatt. Går langt over mine intimitetsgrenser.''

Samme her. Jeg klemmer gjerne og et lite kyss på kinnet er helt greit, men ikke mer. Selv ikke med gode venner, det er kun for kjæresten min. Heldigvis er vi helt enige på det punktet. :o)

Godt å høre at det ikke er bare jeg og min elskede som er sånn:-)

Det er jeg enig i, men kjæresten akter ikke å ta det opp - konfliktsky... Og ser kanskje ikke problemet like sterkt som meg.

Ok, men da blir det verre:-)

Men jeg er helt enig med deg, jeg hadde også reagert hvis noen hadde kysset mannen min på munnen-det er ikke naturlig i vår omgangskrets, og munnkyssing er forbeholdt par:-)

Annonse

Er enig med de som påpeker at du kanskje har bidratt litt selv til å dramatisere situasjonen, siden du tok opp dette med henne i ettertid.

Jeg hadde selvsagt heller ikke LIKT at noen kysset kjæresten min på munnen. Men jeg hadde nok ikke laget noe nummer ut av det heller - ihvertfall ikke første gang det skjedde.

Hvis dette er en person som gjør slik med "alle" og kysset er kjapt og overfladisk, så ligger det jo ikke noe annet bak enn at dette er hennes måte å hilse, og kanskje tiltrekke seg litt oppmerksomhet.

Hun er antagelig ikke ute etter å legge an på, eller flørte med hverken din kjæreste, eller andre menn som evt. får samme behandling.

jeg ville heller prøvd å bearbeide kjæresten min til å gjøre henne oppmerksom på at han ikke syntes noe særlig om dette.

For meg er et kyss såpass privat, at jeg ikke hadde likt om andre kysset på kjæresten min. Verken smellkyss eller noe mer.

Om jeg hadde sagt fra, vet jeg ikke. Hadde vel kommet litt an på situasjonen eller hvordan kjæresten reagerte på kysset selv.

Men jeg synes ikke du er vanskelig. Og synes de skal respektere dine grenser.

Nå tenker jeg bare på hvordan jeg ville opplevd det.

Min mann satt en gang med skumbart etter øl, og ei venninne av oss reiste seg og sleika bort skummet helt spontant. Helt greit, vi kjenner henne begge to.

Så dersom det er kjente og det skjer når jeg også er der, så er det greit, ellers ikke. Hadde jeg hatt mistanke om at noen var ute etter min mann og hun hadde kysset han, da hadde det blitt et realt kvinneslagsmål hehe *HUFF*

Nå tenker jeg bare på hvordan jeg ville opplevd det.

Min mann satt en gang med skumbart etter øl, og ei venninne av oss reiste seg og sleika bort skummet helt spontant. Helt greit, vi kjenner henne begge to.

Så dersom det er kjente og det skjer når jeg også er der, så er det greit, ellers ikke. Hadde jeg hatt mistanke om at noen var ute etter min mann og hun hadde kysset han, da hadde det blitt et realt kvinneslagsmål hehe *HUFF*

Om en av hans venninner hadde slikket av min kjære en ølbart hadde jeg fått bakoversveis! Det hadde slett ikke vært ok i det hele tatt!

Om en av hans venninner hadde slikket av min kjære en ølbart hadde jeg fått bakoversveis! Det hadde slett ikke vært ok i det hele tatt!

Jeg har ikke så anstrengt forhold til mine/våre venninner. Vi lo oss halvt ihjel. Hun tok etter den reklamen som gikk på tv, var det munkholm tro?

Du må selvsagt få reagere slik du vil på slike ting :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...