Gå til innhold

Lekker fostervann?

Anbefalte innlegg

Gjest nikkelina

Jeg begynnte så smått å lekke litt om natten for ca.2 uker siden. Jordmor mente dette var urin og ble ikke sjekket opp. Etter dette var jeg på ultralyd der legen påpekte at det var mye fostervann (uten å sjekke om jeg lekket, for det var ikke saken.) Hos legekontollen uken etter ble det heller ikke sjekket ettersom jeg sa hva legen på ultralyd hadde sagt.Dette var mandag. Derimot fra i morgentimene i dag og utover dagen har jeg måttet ha på meg bind. Det renner i perioder, ikke bare drypper. Etter at jeg tisset i morges var vannet i do litt gulaktig (urin) og masse grumsete.Da jeg var "ferdig" med å tisse rant det likevel en stund til. Det hjalp ikke å knipe av. Kan jeg lekke fostervann likevel? Har tilsammen hatt tre ultralyder i svangerskapet og det har alltid vært greit, så jeg føler at jeg liksom maser eller at de ser på meg som "overhysterisk". Jeg er jo ikke redd, men likevel liker jeg at de sjekker det jeg synes virker "unormalt". Jeg har jo aldri vært gravid før.Så hva synes du, bør jeg ringe føden? Jeg har to uker igjen til termin.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30728-lekker-fostervann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag tycker absolut inte att du verkar "masete" och du skall givetvis ringa föden för en vurdering. Är man osäker på om vattnet har gått, skall man alltid få detta undersökt. Detta kan ju ha betydelse för vidare handläggning. Jag tycker alltså att du skall ringa redan nu till föden. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30728-lekker-fostervann/#findComment-122127
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...