Gå til innhold

Farget øyenbrynene alt for mørke

Anbefalte innlegg

Gjest det er krise!!

Skulle liksom farge øynebrynene mine i kveld. Har nettopp fått de nappet og de ble så fine!

Glemte meg ut et øyeblikk da telefonen ringte og nå er de altfor mørke. Jeg tør ikke gå ut blant folk sånn som dette!

Noe jeg kan gjøre for å få dem lysere til imorgen???

Fortsetter under...

Gjest lykke til

Jeg vasket mye med håndsåpe på en bomullsdott,¨gned frem og tilbake mange mange ganger, det hjalp. I stedet for såpe kan du bruke (sigarett)aske.

I morgen får du bruke en farget krem og litt pudder, også over brynene. Masse maskara, slik at det passer til de markerte brynene. Hvis resten av ansiktet er usminket blir kontrasten større..

Store solbriller..

De blir ganske fort lysere igjen.

Oi! Var borti problemet for 12 år siden. To venninner ble overivrige, og satt en smule for lenge med fargemiddelet. De prøvde med sigarettaske, men om det virket, så tok det ikke bort så mye av fargen. De lignet MrBean begge to ;o)

Kanskje du finner tips på anis.no

Annonse

Gjest det er krise!!

Forsiktig med neglelakkfjerner på bomull mener jeg ha hørt skal virke. Håper du får tonet dem ned, eller så får du gi de noen runder med sjampo....

Hehe, prøvde neglelakkfjerner og det svei som f.....

Har også peelet.

Ikke noe bedre til nå :(

Gjest det er krise!!

Jeg vasket mye med håndsåpe på en bomullsdott,¨gned frem og tilbake mange mange ganger, det hjalp. I stedet for såpe kan du bruke (sigarett)aske.

I morgen får du bruke en farget krem og litt pudder, også over brynene. Masse maskara, slik at det passer til de markerte brynene. Hvis resten av ansiktet er usminket blir kontrasten større..

Store solbriller..

De blir ganske fort lysere igjen.

Har "prøvesminket" meg for å se hvordan det skulle se ut i morgen. Ikke særlig bra! Ser rett og slett skummelt ut!!

Gjest det er krise!!

Prøv å skrubb dem litt med peeling? Har du ikke peeling så bruk sukker?

Evt ha på litt sitronsaft. Vær forsiktig så du ikke får i øynene.

Sitron, det kan vel være verdt å prøve.

Skikkelig kjipt. Kunne gått med solbriller, men det ser jo helt teit ut å gå med brillene på når jeg sitter på kontoret.

Hehe, prøvde neglelakkfjerner og det svei som f.....

Har også peelet.

Ikke noe bedre til nå :(

Au da,,, prøv tipset om aske også kanskje? Stakkars, jeg føler med deg! Jeg farget en gang mine lyse øyenbrun, dvs halve brynet hadde mørk farge medn ytterst på kantene var det blekt. Grusomt så sterk fargen ble... Husker ikke at jeg fikk gjort noe annet enn å venne meg til det...

Gjest det er krise!!

Au da,,, prøv tipset om aske også kanskje? Stakkars, jeg føler med deg! Jeg farget en gang mine lyse øyenbrun, dvs halve brynet hadde mørk farge medn ytterst på kantene var det blekt. Grusomt så sterk fargen ble... Husker ikke at jeg fikk gjort noe annet enn å venne meg til det...

Nå er det ikke første gang jeg har gjort det da, er så sinnsykt distré.

Har som regel gjort det ifm helg da, så da kan jeg liksom gjemme meg bort til det har dempet seg.

Denne gang skulle jeg liksom følge skikkelig med da, men så ringte den fordømte telefonen!!

Jeg må liksom vise meg på jobb i morgen og kan ikke stikke meg bort. Er nødt til å face folk...har smurt sitronsaft på nå, skal ta en runde til og satser på at det iallefall er litt bedre i morgen :)

Annonse

Nå er det ikke første gang jeg har gjort det da, er så sinnsykt distré.

Har som regel gjort det ifm helg da, så da kan jeg liksom gjemme meg bort til det har dempet seg.

Denne gang skulle jeg liksom følge skikkelig med da, men så ringte den fordømte telefonen!!

Jeg må liksom vise meg på jobb i morgen og kan ikke stikke meg bort. Er nødt til å face folk...har smurt sitronsaft på nå, skal ta en runde til og satser på at det iallefall er litt bedre i morgen :)

Huff og huff, jeg må tilstå noe: Jeg flirer. Sorry! ;) Lykke til på jobben.

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1211835362' post='3885273]

Oi! Var borti problemet for 12 år siden. To venninner ble overivrige, og satt en smule for lenge med fargemiddelet. De prøvde med sigarettaske, men om det virket, så tok det ikke bort så mye av fargen. De lignet MrBean begge to ;o)

Kanskje du finner tips på anis.no

''De lignet MrBean begge to ;o)''

Huff, man skal ikke le over andres ulykke, men denne kommentaren fikk meg til å humre! ;-)

Men jeg humrer ikke av trådstartes problem, altså, bare for å ha sagt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...