Gå til innhold

Til Gro -sjalu,jeg...

Anbefalte innlegg

Gjest tristnr2

Kjæresten min har hatt en sexpartner før meg.Selv om det er lenge siden det forholdet ble avsluttet,er jeg likevel veldig sjalu på det,ettersom jeg vet at de hadde masse sex og var veldig glad i å eksperimentere. Derfor føler jeg at jeg må gjøre alt bedre,jeg er med på ting jeg i utgangspunktet ikke hadde forestilt meg at jeg ville gjøre (ikke misforstå,jeg liker alt vi gjør),prøver å være ekstra vill og hemningsløs etc. Allikevel gjør dt vondt når jeg tenker på de to sammen..

Vet ikke helt hva jeg ønsker at du skal svare..Kanskje bare et par ord om sjalusi generelt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30730-til-gro-sjalujeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Håper du leser dette, selv om det er en stund siden du skrev innlegget ditt.

Ja, sjalusi kjennes fryktelig vondt, men kan overvinnes. En vanlig årsak er usikkerhet på om en er bra nok, men da bør du heller tenke at det er deg kjæresten din har valgt å være sammen med, ikke gammelkjæresten. Det var vel en årsak til at forholdet med henne ikke gikk?

Tror heller ikke det er fornuftig å sammenligne seg med henne. Det dere har sammen er uansett noe annet enn det de hadde. Vær deg selv og prøv å glemme alle tanker om henne. Synes heller ikke du skal være med på mer enn det du selv synes er ok.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30730-til-gro-sjalujeg/#findComment-122654
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...