Gjest Så forelsket at det gjør vondt Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg har kjent denne fantastiske personen i snart ett år og vi ble sammen for flere mnd siden, lå lenge i kortene. I begynnelsen tok jeg det ikke så seriøst, men har alltid hatt stor glede av forholdet. Jeg har aldri møtt noen andre jeg har så mye til felles med og trives så godt sammen med, vi snakker godt sammen og har det alltid gøy. Men vi er begge unge og jeg har prøvde å ikke planlegge for mye for framtiden og tøyser mye med hvordan det blir når forholdet tar slutt. Jeg har lenge vært forelsket og vet at følelsene er gjengjeldt. Men nå den siste uka har jeg nesten blitt litt små gal. Har ikke sett hverandre på en uke av mer eller mindre naturlige årsaker og har aldri vært et stort problem for meg å ikke møtes så ofte, har tvert i mot vært veldig opptatt av at vi ikke skulle bli for avhengig av hverandre og alltid vite hva den andre driver med osv. Men denne uka har jeg tenkt på vedkommende konstant, håper på meldinger/telefoner/mail hele tiden. Er ikke tilliten det mangler på, sitter ikke og er redd h*n gjør masse moro uten meg. Men føler at h*n ikke bryr seg så mye, blir ofte veldig usikker på om mangelen på kontakt er en måte å hinte om at vedkommende ikke er så interessert lenger, men når vi møtes igjen er alt perfekt og jeg glemmer alt. Har tenkt på å ta det opp, men har det så utrolig bra sammen når vi først møtes, så glemmer alt jeg har gått og tenkt på og hvis jeg kommer på det skjønner jeg ikke hvordan jeg kan ha tenkt så mye dumt og ser ingen grunn til å ta det opp.. Vet ikke helt hva jeg forventer av respons på dette, men føles litt bedre bare å få skrevet det også. Kom gjerne med kommentarer hvis du har noen tips, trøst eller noe. Bør jeg ta det opp f.eks? Eller bare skjerpe meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307381-vondt-%C3%A5-v%C3%A6re-forelsket/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DetAndreKinnetTil Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ser at du ikke har fått noen svar. Har ikke noen gode råd å komme med jeg heller, men skjønner at du har det vondt. Det er utrolig vondt å gå rundt og tumle med masse tanker om kjærlighet. Det er en risikosport å forelske seg, fordi man aldri kan få noen garanti for hvordan det går. Håper det ordner seg for deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/307381-vondt-%C3%A5-v%C3%A6re-forelsket/#findComment-2507051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.