Gå til innhold

triobe

Gjest utmattet og sliten

Anbefalte innlegg

Gjest utmattet og sliten

jeg har de siste årene slitt mye med slitenhet/trøtthet, i verste periodene klarer jeg å holde meg våken max 3-4timer før jeg sovner, og er jeg våken lenger enn det våkner jeg dagen etter med vondt i kroppen, feber og føler meg rimelig ille.

Legene har ikke funnet noe bortsett fra B12mangel, noe de allerede fant for 3år siden men da sa de at det ville bli bra, og at det skyltes langvarig diare pga mageinfeksjon. har ikke hatt diare på lenge nå, men likevel har B12 sunket, ved test for 7uker siden var den nede i 142 og jeg fikk resept på Triobe. siste test forrige uke var B12 på 144. jeg spurte da om å få B12sprøyte istedenfor, men lege vil ikke gi denne da han helst vil at tablettene skal virke. Men burde ikke de virket iløpet av de 7ukene det nå har gått? hvor lang tid tar det før virkestoffene er ute av kroppen om jeg slutter å ta Triobe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307389-triobe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...